ساری؛

خنت بلژیک به دنبال پسر ساروی

باشگاه خنت بلژیک برای جذب رامین رضاییان چراغ سبز نشان داده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری رسانه های مختلف بلژیکی خبرهای جدیدی را در رابطه با مدافع راست تیم ملی ایران منتشر کردند، اخبار حاکی از آن است که باشگاه خنت بلژیک به دنبال جذب رامین رضاییان، مدافع 27 ساله و سابق باشگاه پرسپولیس است.

با توجه به اخبار منتشر شده در رسانه های بلژیکی، به نظر می رسد باشگاه خنت دیگر به دنبال جذب دنیس ادی بازیکن تیم فولام انگلیس نیست و اگرچه رایزنی های انتقال این بازیکن هنوز ادامه دارد، اما حالا این باشگاه دیگر هدف خاص تری را برای تقویت دفاع راست خود دنبال می کند.

Nieuwsblad ادعا می کند که حالا باشگاه خنت به دنبال رامین رضاییان است که در گذشته صحبت هایی مبنی بر انتقال او به بلژیک یا هلند نیز انجام شده بود که البته سرانجامی نداشت.

البته رضاییان هنوز هم عضوی از باشگاه پرسپولیس است و با این باشگاه قرارداد دارد اما این بازیکن که حضور در جام جهانی 2018 را در سر می پروراند، می تواند با انتقال به اروپا حضور خود در روسیه 2018 را تضمین کند.

رسانه هایی همچون Voetbalprimeur، Voetbalnieuws، Nieuwsblad در این رابطه به انتشار خبر پرداخته اند و بازیکن سابق تیم پرسپولیس را مدعی پوشیدن پیراهن تیم خنت می دانند.

رامین اصلیتی مازندرانی دارد و اهل روستای سمسکنده ساری است.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار