ملی پوش بادبانی:

روند امیدوارکننده‌ای در اردوی اسپانیا دارم

احمد احمدی ملی پوش بادبانی گفت: اردویی هم اکنون که در آن حضور دارم زیر نظر مربی ایتالیایی لوکا دووتی در حال برگزاری هست.

به گزارش خبرنگار گروه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،احمد احمدی ملی پوش بادبانی در خصوص اردوی خود در کشور اسپانیا گفت: اردویی هم اکنون که در آن حضور دارم زیر نظر مربی ایتالیایی لوکا دووتی و ورزشکارانی از اسپانیا، ایرلند، کانادا، آرزژانتین، ترمیه، کرواسی، سویس در حال برگزاری هست.
 
احمد احمدی هدف از اردوی خود را آمادگی و حضور موفق در مسابقات جهانی مجارستان در شهریورماه امسال و انتخابی المپیک ژاپن دانست و ادامه داد: اولین دوره انتخابی المپیک شهریور سال آینده در دانمارک برگزار می‌شود و غیر از این مسابقات بازیهای آسیایی اندونزی نیز پیش رو است که امیدوارم با قدرت در آن شرکت کنم.
 
وی در خصوص تمرینات آمادگی خود اظهار داشت: خداروشکر تمرینات به صورت خیلی عالی در بعد تمرین روی آب، وزنه، هوازی و دوچرخه به صورت برنامه ریزی شده ادامه دارد و پیشرفت خیلی خوبی را در مسابقاتی که بین خودمان به صورت تمرینی برگزار کردیم داشته ام و مربیان رضایت کامل را دارند.
 
احمدی ادامه داد: در تمرینات سرعتی قایق نیز در بادهای زیاد و کم لوکا و آنالیزر تیم از سرعت قایقم راضی بوده و نسبت به حریفان سرعت قایق خوبی پیدا کرده ام و خداروشکر روند امیدوار کننده ایی را سپری کرده ام.
 
وی تاکید کرد: تمرینات سخت ادامه دارد و امیدوارم بتوانم نتایج این زحمات رو با نتیجه درخشان در مسابقات پیش رو بگیرم.
 
احمدی در پایان خاطرنشان کرد: جا دارد از امینی رئیس فدراسیون، مرادی دبیرکل و اتابکی رئیس کمیته بادبانی نهایت تشکر را بکنم چراکه اگر کمک بزرگان نبود الان در این شرایط خوب تمرینی نبودم.
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار