همدان؛

انهدام باند سارقان خانوادگی با ۱۲ فقره سرقت در همدان

رئیس پلیس آگاهی استان همدان از شناسایی و انهدام باند بزرگ خانوادگی سرقت از منزل در همدان با کشف ۱۲ فقره سرقت خبر داد.

انهدام باند سارقان خانوادگی با ۱۲ فقره سرقت در همدان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سرهنگ رضا زارعی افزود: با بررسی و تحقیقات انجام گرفته از صحنه‌های سرقت از منازل توسط کارآگاهان، سرنخ‌هایی ازسارقان که بشکل باندی و حرفه‌ایی با پوشش قرار دادن یک نفر خانم و با استفاده از تعدادی خودرو و تعویض پلاک خودروها در محل اغلب در روزهای پایانی هفته و تعطیلات رسمی وارد منازل طبقه‌ای و واحدهای آپارتمانی می‌شدند و اموال با ارزش شامل طلا، فرش‌های ابریشمی با قیمت بالا، تابلو فرش و غیره را به سرقت می‌بردند.

وی ادامه داد: با تشکیل کارگروهی از کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت یکی از متهمان حرفه‌ای به هویت (مهدی)29 ساله با سوابق متعدد کیفری شناسایی شد که به همراه خواهر و همسرش و فرد دیگری به نام نورالدین که دارای سابقه کیفری است وبا فردی در زندان ارتباط دارد.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان خاطر نشان کرد: در یک عملیات ضربتی متهمان دستگیر شدند و یک دستگاه خودرو سواری پژو 206 نیز توقیف شد، در بازرسی از داخل خودرو و انباری داخل منزل مجردی اموال برقی مسروقه به همراه ابزارهایی، انواع کلیدهای کامپیوتری، شوکر، سه تخته فرش دستبافت ابریشم و تابلو فرش کشف و ضبط و به پلیس آگاهی انتقال یافت.

سرهنگ زارعی اضافه کرد: با توجه به دلیل و مدارک مستند در تحقیقات تخصصی در نهایت متهمان به تعداد 12 فقره سرقت منزل از شهر همدان اقرار و اعتراف کردند که خریدار مال مسروقه نیز فردی به نام «رضا» 55 ساله است.

وی یادآور شد: این خریدار فرش‌های سرقتی نیز دستگیر شد و در بازرسی از داخل مغازه وی تعدادی فرش دستبافت ابریشم و تابلو فرش نیز کشف و ضبط و تحویل مالباختگان شد.

انتهای پیام/ ج

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار