استارت تمرینات تراکتورسازی پشت درهای بسته / خالد شفیعی غایب تمرین امروز تراکتورسازان

تمرینات تیم تراکتورسازی امروز ساعت 18 در زمین ورزشگاه عاشورا و پشت درهای بسته آغاز می شود.

استارت تمرینات تراکتورسازی پشت درهای بسته / خالد شفیعی غایب تمرین امروز تراکتورسازانبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ طبق برنامه تمرینات تیم تراکتورسازی برای فصل آینده در حالی امروز در زمین ورزشگاه عاشورا آغاز می شود که به دلایل امنیتی این تمرین پشت درهای بسته برگزار می شود. البته حضور خبرنگاران با در اختیار داشتن کارت امکان پذیر است اما امکان حضور هواداران و عکاسان در این تمرین وجود ندارد.  

یحیی گل محمدی سرمربی جدید تراکتورسازی صبح امروز راهی تبریز شد تا تمرینات این تیم را زیر نظر بگیرد و بازیکنان تیم را آماده بازی های فصل هفدهم کند. 

کاظم محمودی سرپرست باشگاه تراکتورسازی ضمن تایید این مطلب گفت: تمرینات تیم از امروز زیر نظر گل محمدی ساعت 18 بعد از ظهر در زمین چمن عاشورا برای فصل آینده بدون حضور هواداران آغاز می شود و همه بازیکنان به جز خالد شفیعی در تمرینات تیم حاضر می شوند.

محمودی بیان کرد: بازیکنان تیم به مدت یک هفته در زمین چمن عاشورا تمرین می کنند و بعد از آن تمرینات در چمن ورزشگاه اصلی مان برگزار می شود. 

وی در ادامه عنوان کرد: محمد ابراهیمی و شهرام گودرزی امروز در تمرینات حاضر می شوند اما خالد شفیعی با تیم ما قرارداد نبسته است، براین اساس این بازیکن در تمرین امروز شرکت نمی کند اما به زودی قراردادش را با تیم تمدید می کند.  

محمودی درباره وضعیت دستیاران گل محمدی بیان کرد: جواد منافی، رحیم پور به عنوان مربی بدنساز و محمد عسگری به عنوان آنالیزور تیم انتخاب شدند. همچنین قرار است گل محمدی چند مربی بومی هم به عنوان دستیارش انتخاب کند تا لیست کادر فنی تیم تکمیل شود. 

وی در پایان خاطر نشان کرد: ما هنوز پیگیر حفظ اخباری دروازه بان ملی پوش تیم هستیم و امیدواریم باشگاه سایپا با ماندن اخباری در تیم تراکتورسازی موافقت کند. 


انتهای پیام/ 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار