قنبرزاده:جام کازانف برای دوندگان ایرانی خوش یمن است/به دنبال کسب مدال آسیایی هستم

ملی پوش دو و میدانی کشورمان گفت:مسابقات جام کازانف برای دوندگان ایرانی خوش یمن بوده و امیدوارم بتوانیم در این مسابقات نتایج خوبی را کسب کنیم.

کیوان قنبرزاده در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد شرایط فعلی اش اظهار داشت: در حال حاضر زیر نظر حسین شایان در تهران پیگیر تمرینات هستم و با توجه به نزدیکی مسابقات جام کازانوف با اردوهای تیم ملی تصمیم گرفتم از حضور در اردوی شیراز انصراف دهم.
 
وی درباره مسابقات جام کازانوف گفت: هفته آینده جام کازانف در قزاقستان برگزار می‌شود و در این رقابت‌ها شرکت می‌کنم.باید بگویم مسابقات جام کازانف به دلیل آب و هوای مطلوبی که دارد،همواره برای دوندگان ایرانی خوش یمن بوده و امیدوارم بتوانیم در این مسابقات نتایج خوبی را کسب کنیم.امیدوارم رکورد خوبی را به ثبت برسانم تا با روحیه ای بالا وارد مسابقات آسیایی شوم.
 
دارنده مدال برنز مسابقات قهرمانی آسیا درباره رکورد های تعیین شده از سوی اعضای سازمان تیم های ملی اظهار داشت:همان طور که رئیس فدراسیون هم اعلام کرده بدست آوردن این حد نصاب ها برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا سخت است اما خدا را شاکرم که توانستم ورودی حضور در مسابقات هندوستان را کسب کنم و دیگر دغدغه ای از این بابت نداشته باشم.
 
ملی پوش پرش ارتفاع دو و میدانی در مورد مسابقات قهرمانی آسیا گفت: حریفان آسیایی شرایط خوبی پیدا کرده‌اند و سطح مسابقات هم به طور حتم بالا خواهد بود.بازیکنان قطر، چین، ژاپن و حتی سوریه قوی هستند و رقیبان جدی برای کسب مدال محسوب می‌شوند.انتظارم این است با توجه به تمرینات سختی که در این یک سال اخیر سپری کرده ام،بتوانم مزد زحماتم را با کسب یک مدال آسیایی جشن بگیرم.
 
دارنده مدال نقره مسابقات داخل سالن آسیا در پایان درباره مسابقات جهانی لندن بیان داشت: اول از همه باید حد نصاب حضور در مسابقات جهانی لندن را بدست آورم و چنان چه این امر محقق شود،تمام سعی ام را می کنم تا بتوانم نتایج خوبی را در لندن کسب کنم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار