کرمانشاه؛

هرگز نباید زیر بار زورگویی‌های کفار برویم

امام جمعه کرمانشاه تحریم‌های دشمنان را در بیشتر موارد عاملی برای موفقیت و خودباوری ما برشمرد.

  به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ آیت اله مصطفی علماء در خطبه‌های نمازجمعه با بیان این موضوع و با اشاره به تحریم‌های تحریم‌ها در بسیاری موارد، عامل موفقیت مااستکبار پس از برجام گفت: رهبری در پذیرش برجام شرایط صریحی را مطرح کردند که هیئت نظارت با رعایت دقیق این شرایط می‌بایست بر درستی اجرای آن‌ها در برجام نظارت داشته باشد.

خطیب جمعه کرمانشاه با توصیه به مسئولان نظام و سران ۳ قوه نسبت به خودداری از اقدام در اجرای تصمیماتی که شائبه ضد اسلامی از آن‌ها حس می‌شود گفت: خون شهدای ما در دوران مبارزات انقلاب و ۸ سال جنگ تحمیلی، حجت را بر ما برای اجرای مر قانون اسلام تمام کرده است.

وی بر خوداتکائی در داخل کشور تاکید کرد و افزود: نباید بیگانگان به ما دستور دهند حتی اگر همه آن دستورات درست باشد که نیست، چرا که اسلام عزیز به ما دستور داده؛ هرگز نباید زیر بار زورگویی‌های کفار برویم و باید تصمیماتمان برطبق شریعت اسلام باشد.

امام جمعه کرمانشاه سپس با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب گفت: باید از صدر تا ذیل این فرمایشات را سرلوحه خود قرار دهیم و نباید با تقسیم کردن مردم کار بزرگ انتخابات را خراب کنیم، زیرا بیش از ۴۰ میلیون ایرانی پای صندوق رای آمدند و به اسلام و انقلاب آری گفتند و رئیس جمهور را هم که جزو نظام است برگزیدند لذا مسئولان با عملکردشان این اعتماد را از مردم نگیرند.

آیت اله علماء همچنین تاکید کرد؛ استکبار جهانی بداند، جمهوری اسلامی ایران از مواضعی، چون ظلم ستیزی و دفاع از مردم مظلوم فلسطین دست برنمی دارد چرا که این جزو دستورات دین ما است.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه به راهپیمایی روز جهانی قدس در جمعه آینده اشاره و تصریح کرد؛ حضور پرشور مردم مومن، مسلمان و روزه دار در راهپیمایی این روز، دشمن شکن خواهد بود.

وی در ادامه از علماء اهل سنت و مردم که با صدور بیانیه، تحرکات تروریستی اخیر را محکوم کردند تشکر و تصریح کرد: همه ما فدایی اسلامیم. اسلام آن قدر عزیز است که شخص سیدالشهداء (ع) خود و خانواده اش را فدای آن کرد.

خطیب جمعه کرمانشاه همچنین با اشاره به ایام ضربت خوردن و شهادت امیرالمومنین حضرت علی (ع)، ایشان را جهان و زمان شمول دانست و گفت: خطبه‌های ایشان که از نزدیکترین افراد به پیامبر اکرم (ص) بوده اند، اگر چه مربوط به هزار و ۴۰۰ سال پیش است، اما امروز هم کاربرد و کارایی لازم را دارد.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار