ورزشکاران ایران، قربانی قانون عجیب ترامپ

نمایندگان ایران برای حضور در مسابقات مستر المپیا آمریکا و رقابت های حرفه ای ونکوور کانادا با مشکل دریافت روادید مواجه شده اند.

نماینده ایران در مسترالمپیا قربانی قانون عجیب ترامپ می شود/ کانادایی ها هم به بدنسازان کشورمان روادید نمی دهندبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، قهرمانان پرورش اندام ایران برای حضور در مسابقات حرفه ای کانادا و مستر المپیا آمریکا با مشکل دریافت روادید مواجه هستند و احتمال دارد به دلیل کارشکنی مسئولان این 2 کشور شانس شرکت کردن در رقابت های مهم را از دست بدهند.
 
مهدی عیاری که به دلیل صادر نشدن روادید نتوانست در رقابت های حرفه ای دالاس آمریکا و تورنتو کانادا شرکت کند، باید تا 20 روز دیگر در انتظار روادید کانادا بماند تا دست کم رقابت های ونکوور را مانند 2 مسابقه حرفه ای قبلی از دست ندهد.
 
اسحاق قویدل دیگر نماینده کشورمان در دسته 212 پوند هم چنین وضعیتی دارد و برای شرکت کردن در مسابقات ونکوور، مشکل دریافت روادید دارد.
 
پس از آنکه محمد کاشانکی به دلیل صادرنشدن روادید نتوانست در رقابت های مستر المپیا حاضر شود، هادی چوپان دیگر نماینده ایران در این رقابت ها هم از این لحاظ به مشکل خورده است.چوپان که سال گذشته توانست در مسترالمپیای آماتوری روسیه، سهمیه مستقیم ورود به مسابقات مستر المپیای حرفه ای را کسب کند، استعداد و توانایی های فیزیکی فوق العاده ای دارد و همین امر سبب می شود تا علاقه مندان به بدنسازی برای رقابت او با بهترین های دنیا لحظه شماری کنند.
 
البته دعوتنامه مسئولان برگزاری رقابت های مستر المپیا و تلاش های حامی مالی چوپان سبب می شود تا نسبت به حضور وی در معتبرترین مسابقه پرورش اندام جهان امیدوار بمانیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار