ملکی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

انفجار گاز در ساختمان مسکونی/ زن 60 ساله مصدوم شد

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از انفجار شدید دریک ساختمان مسکونی در خیابان ده حقی خبر داد

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛گفت:در پی اعلام  انفجار در یک ساختمان مسکونی در ساعت 00:55 بامداد، 2 ایستگاه آتش نشانی به خیابان ده حقی، خیابان علامه جنوبی اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: محل حادثه یک ساختمان 4 طبقه 8 واحدی بود که در  طبقه دوم و دریک واحد حدود 70 متری انفجار شدیدی رخ داد که در اثر این انفجار بخش زیادی از دیوار این واحد و واحد کناری تخریب شده و منجر به آتش سوزی شده بود.

ملکی ادامه داد :تعدادی از ساکنان در ساختمان محبوس شده بودند، که نیرو های آتش نشانی با تجهیزات کامل وارد ساختمان شدند وهمزمان با خاموش کردن آتش مشغول جستجو برای نجات افراد شدند.

سخنگوی آتش نشانی تهران گفت:2خانم و یک آقا از داخل ساختمان به کمک نیروهای آتش نشانی خارج شدند و یک خانم 60 ساله که دچار مصدومیت شده بود تحویل عوامل اورژانس شد.
 
وی ادامه داد: یک خانم و آقای جوان که در طبقات دیگر گرفتار شده بودند به کمک نیروهای آتش نشانی خارج و به محل امنی منتقل شدند.

سخنگوی آتش نشانی تهران تصریح کرد: با کمک کارشناس آتش نشانی و با بررسی های لازم مشخص شد که نشت گاز شهری و جرقه ناگهانی باعث این حادثه شده بود.

ملکی در پایان گفت:عملیات در ساعت 1:55 بامداد به پایان رسید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار