گیلان؛

فردا، تشییع پیکر مطهر شهید حسن عشوری

پیکر مطهر شهید عشوری از سربازان گمنام امام زمان (عج) روز شنبه در رشت تشییع می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان در نشست هماهنگی مراسم تشییع شهید حسن عشوری ضمن تسلیت شهادت این سرباز گمنام امام زمان(عج) گفت: پیکر مطهر شهید مدافع امنیت، سرباز گمنام امام زمان(عج) حسن عشوری ساعت 9 صبح فردا از محل سپاه مرکزی رشت به سمت میدان فرهنگ تشییع خواهد شد.

سرهنگ عباس بایرامی افزود: پیکر مطهر این سرباز امام زمان(عج) پس از تشییع در رشت، برای انجام مراسم تشییع و تدفین به زادگاهش در رودسر انتقال داده خواهد شد.

وی با بیان اینکه همچنین مراسم تشییع در شهرستان رودسر نیز از ساعت ۱۵ عصر فردا برگزار می شود اظهار داشت: مراسم وداع با شهید عشوری امشب ساعت ۲۲:۳۰ در گلزار شهدای رشت خواهد بود.

روز گذشته و در پی عملیات اخیر وزارت اطلاعات یک گروه تروریستی که قصد انجام اقداماتی علیه امنیت مردم در ایام شب‌های قدر را داشت شناسایی و خنثی شد و تعدادی از عوامل آن دستگیر شدند که مقادیر زیادی سلاح و جلیقه انتحاری کشف شد. در جریان این عملیات موفق وزارت اطلاعات حسن عشوری از سربازان گیلانی گمنام امام زمان(عج) به شهادت رسید.

شهید عشوری اهل روستای گسکرمحله رودسر بود و اولین سرباز امام زمان(عج) است که در درگیری با تروریست‌های داعشی (گروهک تکفیری انصارالفرقان) به فیض شهادت نائل آمد.

 
انتهای پیام/اص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۲ ۲۱ بهمن ۱۴۰۰
خدا رحمتش کند و در دو دنیا مارا شفاعت کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۱۵ ۲۶ خرداد ۱۳۹۶
روحشان با امام حسین محشور بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۱۵ ۲۶ خرداد ۱۳۹۶
روحشان با امام حسین محشور بشه