اهواز؛

تکذیب معرفی دانشجویان معترض دانشگاه چمران اهواز به کمیته انضباطی

معاون دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز خبر معرفی دانشجویان معترض به مشکلات اخیر این دانشگاه به کمیته انضباطی را تکذیب کرد.

تکذیب معرفی دانشجویان معترض دانشگاه چمران اهواز به کمیته انضباطیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ دکتر محمدرضا علم، معاون دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به اینکه اعتراضات صنفی جزو حقوق قانونی دانشجویان است، بیان داشت: هیچکدام از دانشجویان دختر و پسر معترض به مشکلات روزهای اخیر در خوابگاه‌های دانشجویی، به کمیته انضباطی معرفی نشده‌اند.

وی افزود: در چند روز گذشته اخباری مبنی بر معرفی دانشجویان معترض به وضعیت به وجود آمده در فضای مجازی منتشر شده که تمامی این مطالب را تکذیب می‌کنیم.

علم اظهار کرد: اعتراض به مشکلات پیش‌آمده در خوابگاه‌ها به دلیل مشکل در سیستم‌های خنک‌کننده در این فصل سال و همزمان با برگزاری امتحانات را حق دانشجویان می‌دانیم و مسئولان دانشگاه نیز در تلاش برای حل این مشکلات هستند.

معاون دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز اذعان داشت: می‌دانیم که این مشکل موجب ناراحتی بین دانشجویان شده است و در حال حاضر با تمام توان درصدد حل این مشکل هستیم.

وی خاطرنشان کرد: در روزهای گذشته نمازخانه خوابگاه‌ها، سالن تربیت‌بدنی و سالن‌های کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه برای استراحت و مطالعه دانشجویان به‌صورت تمام‌ وقت دایر بوده است.

این مقام مسئول گفت: احتمال بروز خرابی در سيستم‌های گرمايشی و سرمايشی امری طبيعی است كه البته باید تعميرات لازم انجام شود تا مجددا سيستم در مدار قرار گيرد؛ همزمانی خرابی سيستم سرمايشی در مناطق گرمسيری همچون اهواز به‌ويژه با توجه به افزایش دمای هوا در روزهای اخير تا 50 درجه يا بالاتر موجب تشديد اين مشكل شده است. مديريت و كاركنان دانشگاه با جديت در تلاش هستند تا این مشکل به‌طور کامل حل شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.