عنایتی: رفتار کاوه محترمانه نبود/ سه پیشنهاد مربیگری دارم

بازیکن اسبق استقلال و تیم ملی ایران گفت: کاوه قرارداد نداشت اما می توانست رفتار محترمانه تری داشته باشد.

غلامرضا عنایتی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره جدایی غریب الوقوع کاوه رضایی اظهار داشت: در اینجا یک بحث وجود دارد. خیلی از بازیکنان وقتی به تیم های بزرگی چون استقلال می آیند هیجانی می شوند، آنها می خواهند همه جهات را داشته باشند و مصاحبه می کنند که مثلا ما به خاطر هوادار آمده ایم یا به خاطر دل هوادار می مانیم و ...اما وقتی پولشان عقب می افتد نیامده ساز رفتن را کوک می کنند.

بازیکن اسبق استقلال همچنین خاطرنشان کرد: کاوه بهتر بود خداحافظی می کرد و اینگونه رفتنش محترمانه نبود. البته او قرارداد نداشت و می توانست هر کجا که دلش بخواهد برود اما من خودم شنیدم که منصوریان گفته بود او می خواهد قراردادش را تمدید کند.

آقای گل اسبق لیگ‌برتر در ادامه به انتقاد از مدیران باشگاه پرداخت و تصریح کرد: این اتفاقات ناخوشایند دست پرورده بی کفایتی خودمان است. اصلا روی صحبت من با شخص کاوه رضایی نیست. او صلاح دانست که برود. 

وی درباره روزهای بازنشستگی بیان داشت: این روزها خیلی می چسبد. در کنار خانواده استراحت می کنم و فعلا دلم برای بازی کردن تنگ نشده است.

مهاجم اسبق تیم ملی در ادامه درباره مربیگری عنوان کرد: کلاس B را گذراندم و حالا منتظر هستم تا کلاس های A شروع شود. البته الان هم می توانم روی نیمکت بنشینم.

عنایتی در پایان گفت: چند پیشنهاد خوب لیگ یک و لیگ برتری دارم اما فعلا ترجیح می دهم که استراحت کنم. در حال حاصر بیش از هر چیز به استراحت نیاز دارم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۵ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
1-بارسلونا 2-بارسلونا 3-بارسلونا
آخرین اخبار