یاسوج؛

اعلام شرایط و زمان ارسال اظهارنامه الکترونیکی صاحبان مشاغل

برای ارسال اظهارنامه‌های الکترونیکی مالیاتی صاحبان مشاغل هفت روز دیگر زمان باقی است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛ مدیرکل امور مالیاتی استان با حضور در برنامه رادیویی پاسخ از شبکه دنا، فرآیندهای مالیاتی را برای شهروندان تشریح کرد.

محمدعلی غفاری با اعلام اینکه زمان ارائه اظهارنامه مشاغل از پایان تیرماه به خردادماه تغییر یافته است، از مودیان مالیاتی مشاغل حقیقی خواست تا برای بهره مندی از ماده 101 قانون مالیات های مستقیم، تا پایان خردادماه جاری اظهارنامه های مالیاتی خود را ارائه دهند.

وی تاکید کرد: مودیان مالیاتی در زمان باقی مانده پیش از اتمام مهلت قانونی برای جلوگیری از اختلالات یارانه ای (به علت کثرت مراجعان) در ساعات پایانی مهلت تعیین شده، هرچه زودتر نسبت به ثبت و ارسال اظهارنامه مالیاتی خود اقدام کنند.

مدیرکل امور مالیاتی استان گفت: مودیان می توانند بدون مراجعه به اداره امور مالیاتی از طریق سامانه http://e4.tax.gov.ir اظهارنامه الکترونیکی خود را حداکثر تا پایان خردادماه سال جاری ارسال کنند. محمدعلی غفاری با اشاره به اینکه درآمدهای مالیاتی به عنوان یکی از پایدارترین منابع درآمدی مطرح هستند افزود: بهره مندی از هرگونه تسهیلات برای مودیان مالیاتی منوط به ارائه اظهار نامه در موعد مقرر است.

در این برنامه صبحگاهی یک ساعته مدیرکل و معاونان اداره کل به سوالات و ابهامات مالیاتی مودیان که از سوی مجری برنامه مطرح شد پاسخ دادند.


انتهای پیام/ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.