وقتی کاوه رضایی شوخی‌شوخی رفتنی شد

مديران استقلال تا قبل از جدايى كاوه رضايى فكر مى كردند رفتن اين بازيكن به ظاهر شوخى است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، استقلال فصل نقل و انتقالات را كج دار مريض آغاز كرده بود و در نهايت جدايى كاوه شوك بزرگى به مجموعه استقلال و منصوريان وارد كرد. 
 
جدايى بازيكنى كه توانسته بهترين گل ها در فصل شانزدهم را براى استقلال به ثمر برساند. بازيكنى كه حاضر بود با دريافت كامل قرارداد فصل گذشته اش و دريافت مبلغ أوليه از فصل جديد به كار در استقلال ادامه دهد اما بى تفاوتى استقلالى ها و جذب مهاجمان جدید باعث شد اين بازيكن رفتن را به ماندن ترجيح دهد.  
 
شنیده ها حاکی از آن است که كاوه بارها غير مستقيم با تهديد هايش اعلام كرده بود كه از استقلال مى رود اما به نظر مديريت باشگاه كه اين روزها از رسانه ها فرارى هستند اين مسئله را شوخى تلقى كردند. 
 
مسئول نقل و انتقالات استقلال مدعی شده است کاوه رضایی بیش از یک میلیارد و سیصد میلیون تومان از باشگاه استقلال دریافتی داشته است، فارغ از این که مدیران استقلال رقم قرارداد کاوه رضایی به سازمان لیگ را یک میلیارد تومان اعلام کردند و هم اکنون رقم درج شده در سایت سازمان لیگ یک میلیارد تومان است!
 
نکته مهم این است که مديران اعلام كردند بيشتر بازيكنان ٨٠ درصد دريافتى داشته اند با اين حساب بايد قرارداد اين بازيكن بيشتر از مبلغ اعلام شده باشد. 
 
با استناد به این اتفاق بايد ديد وزير ورزش و جوانان تا چه زمانى مى خواهد به مديريت فعلى اعتماد كند. مديرى كه هواداران خواهان بركناریش هستند و با نداشتن تدبیر باعث شد يک بازيكن مؤثر از استقلال جدا شود. بدون شک اگر مبلغ قرارداد بيت سعيد و سجاد شهباززاده را در كنار هم قرار دهيم مى توانيم كاوه را براى فصل جذب كنيم كه انجام چنين كارى از مديريت استقلال بر نيامد، مديرانى كه اين روزها در نقل و انتقالات تنها به فكر عكس انداختن هاى خود هستند تا جذب و تمديد قرارداد بازيكنان مؤثر.
 
در حال حاضر هم هواداران استقلال با انتقاد از مدیران استقلال در شبکه های اجتماعی عامل ناکامی این روزهای تیم را حضور چنین افرادی در ترکیب مدیریتی دانستند و خواستار استعفای فوری این مجموعه مدیریتی شدند، با اين تفاسير بهتر است وزارت ورزش و جوانان فكرى به حال اين مجموعه داشته باشد.

 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۲ ۲۶ خرداد ۱۳۹۶
کج دار مریز یا کج دار نریز. یا کج دار مریض
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۸ ۲۵ خرداد ۱۳۹۶
عزیز 80% مال پرسپولیسه کیسه کمال و تمام گرفتن. قرار داد کاوه فصل قبل 1600000000 تومان بود امسال بجای کیسه پفک انتخاب کرد :))))))))))
آخرین اخبار