کرمان؛

مسابقات علمی ـ تخصصی معلمان تربیت بدنی در کرمان

رییس اداره تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی اداره کل آموزش و پرورش استان از برگزاری مسابقات علمی ـ تخصصی ویژه معلمان تربیت بدنی مدارس استان طی نیمه دوم تیر ماه امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، هاشم زاده تقی درجلسه کارشناسان تربیت بدنی ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان که به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، ارتقاء سطح آمادگی جسمانی، مهارتی، نشاط و شادابی، علمی و بروز رسانی دانش معلمان تربیت بدنی و ترغیب آنها به انجام فعالیت های ورزشی را از مهمترین اهداف برگزاری این مسابقات برشمرد.

وی با اشاره به رقابت 160 معلم تربیت بدنی در این دوره از مسابقات گفت: نفرات برگزیده این رقابت ها به مرحله کشوری راه می یابند.

زاده تقی در بخش دیگری از سخنانش، برنامه ریزی صحیح، اصولی و هدفمند برای هدایت رفتاری و شکوفایی استعداد های ورزشی دانش آموزان را از مهمترین اهداف غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در تابستان عنوان کرد و افزود: غنی سازی اوقات فراغت نقش مؤثری در ارتقاء سلامت جسمی و توسعه مهارت های ورزشی و سواد حرکتی دانش آموزان دارد.

وی از پوشش بیش از 120 هزار دانش آموز استان در فعالیت های ورزشی اوقات فراغت طی تابستان 96 خبر داد و تصریح کرد: برنامه های ورزشی اوقات فراغت باید بر اساس تقویم اجرایی از دهم تیر ماه در شهرستان ها و مناطق شروع شوند.

رییس اداره تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی اداره کل آموزش و پرورش استان به فعالیت یکهزار و 332 مربی تربیت بدنی در استان اشاره و بر دقت لازم در راستای ساماندهی مربیان تربیت بدنی در مدارس تاکید کرد.

جلسه کارشناسان تربیت بدنی ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان به منظور بررسی دستورالعمل نقل و انتقالات 96، ساماندهی مربیان تربیت بدنی و نحوه ارزیابی عملکرد فعالیت های تربیت بدنی در شهرستان ها و مناطق از طرق ویدیو کنفرانس برگزار شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.