زابل؛

نشتی مخازن آب زهک علت قطعی آب در زابل بود

فرماندار ویژه زابل گفت: علت قطعی آب در زابل نشتی مخازن آب زهک بود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛هوشنگ ناظری گفت: از ساعت 10 شب دوشنبه شب به دلیل نشتی صورت گرفته در یکی از مخازن آب شهرستان زهک که مسؤولیت آب شرب زابل را داشته است  آب شهرستان زابل و بخش‌های اطراف قطع شده است.
 
فرماندار ویژه زابل افزود: به دلیل نشتی صورت گرفته آب مخزن تخلیه می‌شود و تمام مجموعه و دستگاه‌های منصوب زیر آب می‌روند و دستگاه‌های الکترونیکی و مکانیکی دچار مشکل می‌شوند.
 
وی گفت: اقدامات از همان شب دوشنبه آغاز شد و اکیپ‌ها به شهرستان زهک و محل قطعی آب اعزام شدند و عملیات به گونه‌ای طراحی شد که باید آب را تخلیه می‌کردند و آب زیادی هم جمع شده بود و تمامی دستگاه‌های زیر آب را خشک می‌کردند اگر دچار آسیب شده بودند مرمت می‌کردند و این عملیات تا ساعت 10 صبح روز سه‌شنبه به پایان رسید.
 
ناظری ادامه داد: بعد از استارت متاسفانه به دلیل قطع و وصلی فوری برق دوباره دستگاه‌های الکترونیکی دچار مشکل شدند و دوباره مجبور به تعمیرات شدند که از ساعت 8 شب سه‌شنبه شب آب به سمت شهر باز شد و تا زمانی که به مقصدهایی که دورتر بودند از مخزن آب برسد از طریق تانکرهای آب‌رسان سعی شد آب مورد نیازشان تامین شود.
 
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۶:۰۳ ۲۶ خرداد ۱۳۹۶
مخزن آب زهک مگه مسئول نگهداری نداره که بطور دوره ای بازرسی انجام بده تا قبل از رسیدن به این مرحله تعمیرش میکردند
آخرین اخبار