حسن‌بیگی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

کشف مواد غذایی غیربهداشتی در یک میوه فروشی

رئیس گشت سیار تعزیرات حکومتی استان تهران از بازرسی از چند واحد صنفی در منطقه سعادت آباد خبر داد.

عرضه مواد غذایی غیربهداشتی در یک میوه فروشیبهمن حسن‌بیگی رئیس گشت سیار تعزیرات حکومتی استان تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: در پی گزارش‌های واصله گشت سیار تعزیرات به منطقه سعادت آباد اعزام شد و در بازرسی از یک حلیم فروشی مشخص شد که این واحد علی رغم شایعاتی که در فضای مجازی منتشر شده بود از پشم در تهیه حلیم استفاده نمی کرد.

وی افزود: در ادامه از یک میوه فروشی بازرسی به عمل آمد و مشخص شد این واحد صنفی اقدام به عرضه و فروش میوه قاچاق و مواد غذایی غیربهداشتی همچون روغن زیتون، زیتون پرورده و رب گوجه می کرد.

رئیس گشت سیار تعزیرات حکومتی استان تهران تصریح کرد: در همین راستا نسبت به معدوم سازی اقلام غیربهداشتی این واحد صنفی متخلف اقدام لازم صورت گرفت و با توجه به نداشتن پروانه ساخت پرونده تخلفاتی تشکیل و جهت رسیدگی به شعبه تعزیرات ارجاع شد.

وی گفت: از یک مجتمع نان فانتزی و سنتی نیز بازرسی به عمل آمد که در این بازدید مشخص شد این واحد صنفی از جوش شیرین و رنگ غیرمجاز در تولید نان شیرمال استفاده می کرد که در نهایت اخطار 48 ساعته جهت پلمپ به واحد متخلف داده شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار