تسلیت فرماندار بافق درپی فوت کارگر 26ساله در معدن کوشک

سود مجتمع های معدنی برای مديران دردسرهايشان برای کارگران

منافع مجتمع های معدنی برای صاحبان و بهره برداران آنها و مشكلات و دردسرهايشان برای کارگران است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ زاده رحمانی ازحوادث رخ داده در معدن کوشک اظهار ناراحتی و درگذشت کارگرمعدن کوشک را تسلیت گفت.

در پی ارسال پیامهایی مبنی بر عدم توجه مسئولان معدن کوشک به پرسنل زحمت کش این مجموعه، افزایش ساعت کار و فوت کارگر این مجموعه، خواستار پگیری از جانب فرماندار بافق شدند.

طی تماسی با فرماندار بافق؛ وی اظهار داشت مجدانه پیگیر این موضوع بوده و هستيم و ضمن صحبت تلفنی با رئيس هيئت مديره اين مجموعه، مدیرعامل آن نيز جهت توضیح و اقدامات لازم به كميسيون كارگری فرا خوانده شده است.

زاده رحمانی ادامه داد در حال حاضر سود اين مجتمع های معدنی برای مديران و بهره برداران آن است و مشكلات و پيامدهای ناشی از تنش های آن برای شهرستان بافق كه اميدواريم در آينده نزديك شاهد توسعه سرمايه گذاری، ايجاد صنايع جوارمعدنی  و افزايش نقش آنها در توسعه و آبادانی شهر باشيم گر چه الآن هم بايد در نظر داشته باشيم كه حدود ٤٠٠ خانوار در اين مجتمع معدنی امرار معاش می كنند.

 فرماندار بافق در خصوص پيامك يكي از مخاطبين در خصوص اينكه چرا ٨٠ درصد شاغلين اين معدن بهابادی هستند و فقط حدود ٢٠ درصد آن اهل بافق و روستاهای اطراف هستند، گفت: اگر چه اولويت استخدام بايد با نيروهاي بومی شهرستان باشد ولی ما بايد حامی كارگر باشيم تفاوتی ندارد كه اين كارگر، بافقی است يا بهابادی يا اهل هر نقطه ديگر ايران.

 مرحوم رضا گنجی جوان  26  ساله ،کارگر معدن کوشک بافق در استان یزد روزگذشته بر اثر اصابت سنگ به سر، درگذشت.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار