احزاب در هفته گذشته/

از پاسخ محسن هاشمی به شائبه شهردار شدنش تا ماجرای طلبکارهای قدر روحانی!

مهم‌ترین اخبار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان در هفته گذشته را در این گزارش بخوانید.

کبه گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، لغو اجرای بخش آموزشی سند 2030، واکنش محسن هاشمی به شائبه شهردار شدنش و انتظار شخصیت‌های سیاسی از کابینه دوازدهم از مهم‌ترین اخبار حوزه احزاب و تشکل‌ها در هفته گذشته بود. 


سخنگوی جامعه روحانیت مبارز گفت: رئیس جمهور منتخب همه ملت است اگر می‌خواهد موفق شود باید از تمامی ظرفیت‌ها برای مدیریت کشور بهره بگیرد.


در این گزارش خودروهایی که مسئولان کشور سوار می‌شوند را می‌بینید.


عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب گفت: متاسفانه برخی احزاب و گروه‌های سیاسی به دنبال سهم‌خواهی از رئیس جمهور هستند و می‌خواهند وزرای مورد نظر خود را به دولت تحمیل کنند.


رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری با بیان اینکه فقط قوای سه گانه در خصوص قاچاق وظیفه ندارند بیان داشت: حوزه های علمیه و مراجع در این موضوع وظیفه دارند.


منتخب شورای شهر تهران گفت: هنوز در مورد انتخاب من به عنوان شهردار تهران در شورای شهر نشده است.


شهید ادواردو آنیلی فرزند سناتور جيانی آنيلی، میلیاردر ایتالیایی است که در این گزارش به بخش‌هایی از زندگی وی می‌پردازیم.


نظام جمهوری اسلامی راه را برای ورود زنان به عرصه‌های مختلف مدیریتی از جمله وزارت، باز گذاشته است اما این مساله توجه بیشتر دولتمردان را می‌طلبد در این گزارش اهمیت حضور بانوان در کابینه را می‌خوانید.


عضو حزب موتلفه اسلامی گفت: نگاه جناحی داشتن به نیروهای متخصص و باتجربه که سرمایه‌های نظام هستند غلط است و این مساله کارآمدی دولت را کاهش می‌دهد.


در این گزارش خودروهای لوکس سیاست‌مداران را می‌بینید.


دبیر کل جبهه ایستادگی گفت: آموزش و پرورش حوزه‌ای است که باید به آن توجه لازم انجام شود چرا که حل مشکلات این بخش بر حل معضلات سایر بخش‌ها تأثیر شایانی خواهد داشت.


رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک گفت: تحریم از سوی آمریکایی‌ها برای ما تفاوتی نمی‌کند، چرا که هیچ نوع رابطه جدی اقتصادی و غیر آن، بین ما و آمریکایی‌ها نیست.


یک کارشناس سیاسی معتقد است که خام‌ خیالی است که ما فکر کنیم آمریکا با مذاکره دست از دشمنی با ما برمی‌دارد چون در این صورت باید حق حاکمیت و مالکیت ایران را به رسمیت بشناسد.


عضو شورای انقلاب فرهنگی گفت: براساس تصویب اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی ملاک حرکت نظام آموزشی کشور سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و نقشه جامع علمی است.


نماینده سابق مجلس گفت: در دولت یازدهم شاهد شکل‌گیری دو خط فکری متفاوت از هم بودیم که باید در دولت آتی اصلاح شود.


نایب رئیس جبهه پیروان گفت: تیم اقتصادی روحانی در هنگام آغاز کار خود، حرف‌هایی می‌زدند اما در مرحله اجرا از آنها عدول کردند.


وزیر سابق پست و تلگراف گفت: روحانی در این دوره طلبکارهای سیاسی قدرتری دارد که عمدتا انتظار دارند وزارتخانه‌های دولت دوازدهم را در دست گیرند.


دبیر کل حزب کارگزاران سازندگی گفت: دولت باید در تعیین وزرا در وزارت خانه‌های مرتبط با موضوعات اقتصادی فکری کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار