کرمان؛

جزئیات كشفیات مواد مخدر توسط پليس كرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: در 48 ساعت گذشته بیش از یک تن مواد مخدر در این استان کشف شد.

كشف بيش از يك تن مواد مخدر توسط پليس كرمان  به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار رضا بني اسدی  فر گفت: در راستای تلاش مضاعف ماموران انتظامی استان در مبارزه با توزيع و حمل مواد مخدر و در پي اقدامات فنی و اطلاعاتی ،ماموران انتظامی جنوب استان موفق شدند  با شناسايی محورهاي تردد قاچاقچيان طی سه عمليات موفقيت آميز بيش از يك تن مواد مخدر را كشف و در اين راستا چهار قاچاقچی را دستگير كنند. 
 
وي در تشريح جزئيات اين خبر افزود: ماموران انتظامی شهرستان جيرفت با انجام يك سری پي جويی های  پليسی از حمل محموله مواد مخدر در محورهای مواصلاتی اين شهرستان با خبر شدند. 
 
وی خاطر نشان کرد: در اين رابطه ماموران با تشکيل اکيپ گشت ويژه و اعزام به مسيرهاي احتمالی تردد قاچاقچيان و اشراف اطلاعاتی کامل بر منطقه در محور جيرفت- اسفندقه به يک دستگاه خودرو کامیون کشنده مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند. 
 
اين مقام انتظامی اظهار داشت: در بازرسي های به عمل آمده از  کامیون 410 كيلوگرم ترياک که به صورت ماهرانه جاسازی شده بود، کشف شد.  
 
فرمانده انتظامي استان در ادامه به عمليات پليس شهرستان فهرج اشاره كرد و گفت:ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر اين شهرستان با برپايی  ايست و بازرسی در محور فهرج-زاهدان  به يك دستگاه كاميون تريلر كه از مرز ميرجاوه به سمت استان های مركزی كشور در حركت بود  مشكوك و در ادامه آن را متوقف كردند. 
 
وی بيان داشت: در بازرسی از اين خودرو 408 كيلوگرم ترياك كه به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود، كشف شد.  
 
سردار بنی اسدی فر در تشريح عمليات ديگر گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قلعه گنج حین کنترل  خودروهای عبوری  به یک دستگاه خودرو پراید مشکوک شدند و دستور ايست دادند كه راننده خودرو پس از مشاهده ماموران  اقدام به فرار كرد. 
 
فرمانده انتظامی استان ادامه داد : پس از طی مسافتي خودرو  توسط ماموران متوقف و در بازرسی از آن 218 کیلو گرم تریاک کشف شد. 
 
وی اظهار داشت: در مجموع اين سه عمليات چهار متهم دستگير و سه دستگاه خودرو توقيف شدند كه جهت سير مراحل قانونی تحويل مراجع قضائی شدند.  
 
انتهای پیام/س
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.