گیلان؛

مساجد، میزبان کلاس های تابستانی

3 هزار کلاس تابستانی در مساجد گیلان تشکیل می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان گیلان با اعلام این خبر گفت: طرح اوقات فراغت کانون‌های مساجد با هدف تقویت روحیه خدامحوری، تبلیغ، گسترش و تعمیق فرهنگ روح بخش اسلام و تاکید بر آرمان‌ها و ارزش‌های معنوی و فرهنگ اسلامی و سیره پیامبر و ائمه معصومین(ع) در کانون‌های مساجد سراسر استان برگزار می‌شود.

سلیمان پورابراهیم با تاکید بر گسترش و ترویج اقامه نماز و فعالیت‌های قرآنی به ویژه طرح تلاوت نور افزود: در ماه مبارک رمضان برنامه‌های کانون‌های مساجد با محوریت قرآن شامل کلاس‌های روخوانی قرآن، جزءخوانی قرآن، محفل انس با قرآن برگزار می‌شود.

وی از تشکیل 3 هزار کلاس تابستانی در کانون‌های مساجد سراسر استان خبر داد و گفت: پیش بینی می‌شود در سال جاری بیش از ۶۵ هزار نوجوان و جوان گیلانی از این کلاس‌ها بهره مند شوند.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی مساجد با بیان اینکه هر کانون موظف به برگزاری حداقل چهار کلاس است، تصریح کرد: کلاس قرآن و احکام، اصول عقاید، سبک زندگی اسلامی و اخلاق در رأس کلاس‌ها قرار دارد و بقیه کلاس‌ها بنابر شرایط محله در رشته‌های فرهنگی، هنری، علمی و آموزشی دائر می‌شود.

 
 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.