ایلام؛

رویکرد امسال طرح هجرت با نشاط سازی مدارس ایلام است

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام گفت: با نشاط سازی مدارس استان رویکرد اصلی امسال در اجرای طرح هجرت خواهد بود.

رویکرد امسال طرح هجرت با نشاط سازی مدارس ایلام استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،سعید هژبری بیان کرد: این طرح با هدف غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان همه ساله در فصل تابستان اجرا و در قالب آن مدارس توسط دانش آموزان رنگ آمیزی، تعمیر و بهسازی می‌شوند.
 
وی اظهارکرد: در طرح هجرت امسال که بعد از ماه مبارک رمضان آغاز می شود با نشاط سازی مدارس از طریق تعمیر تجهیزات و رنگ امیزی و ایزوگام مدارس در دستور کار قرار گرفته است.
 
وی از دانش آموزان علاقه مند به شرکت در این طرح خواست با مراجعه به مربیان پرورشی مدارس مربوطه برای شرکت در این طرح که تا شهریورماه ادامه دارد ثبت نام کنند.
 
هژبری با بیان اینکه پارسال یک میلیارد ریال از محل اعتبارهای استانی برای اجرای طرح هجرت اختصاص یافت، ادامه داد: پارسال ۱۲۹ فضای آموزشی استان در طرح هجرت بازسازی شد.
 
به گفته مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام، این طرح از نیمه نخست تیرماه آغاز و علاقه مندان می توانند با شرکت در این طرح تا شهریورماه در تعمیر مدارس استان مشارکت کرده و حق الزحمه نیز دریافت کنند.
 
اکنون از مجموع یک هزار و ۳۴۱ فضای آموزشی استان ۹۰ مدرسه فرسوده است که عمده آنها در مرکز استان قرار دارد و بازسازی و نوسازی آنها در دستور کار نوسازی مدارس استان قرار گرفته است.
 
در سال تحصیلی جاری ۱۰۰ هزار دانش آموز مقاطع تحصیلی مختلف در مدارس استان ایلام به تحصیل اشتغال دارند.
 
 
انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.