فروزنده درگفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

رئیس جمهور به استفاده از منابع و نیروهای داخلی باور داشته باشد

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی گفت: رئیس جمهور باید به استفاده از منابع و نیروهای داخلی باور داشته باشد و نباید نگاهش به بیرون باشد.

ملطف‌الله فروزنده عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره عملکرد وزارتخانه‌های دولت یازدهم اظهار داشت: دولت یازدهم در حوزه اقتصادی و زیرساختی کارآمدی لازم را نداشت و اگر مسائلی چون تولید، اشتغال و کار اهمیت دارد باید از چهره‌های کارآمدتری در وزارتخانه‌ها استفاده شود.

وی با بیان اینکه رویکرد دولت اشتباه است و باید تغییر کند، ادامه داد: رئیس جمهور باید به استفاده از منابع و نیروهای داخلی باور داشته باشد و نباید نگاهش به بیرون و اعتماد به بیگانگان باشد.

فروزنده تصریح کرد: دولت در صورتی توفیق می‌یابد که نوع نگاه حاکم بر تصمیماتش را تغییر بدهد چرا که اگر رویکرد فعلی دولت تغییر نکند، تغییر افراد هم تاثیری در کارآمدی دولت ندارد.

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران در رابطه با سخن اخیر رئیس جمهور مبنی بر اینکه قرار است در ساختار دولت جدید از دو هزار نخبه جوان استفاد شود، گفت: این تصمیم در صورتی مثبت خواهد بود که بدون گرایش سیاسی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه با توسعه تفکر لیبرالی تغییر خاصی در روند کاری دولت صورت نمی‌گیرد، اظهار داشت: برای تغییر محسوس در رویه کاری دولت باید از جوانان انقلابی استفاده شود، چرا که نیروهای جوان و انقلابی کارآیی دولت را افزایش می‌دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.