کرمان؛

بازدید مردمی از واحدهای صنعتی

هفتم تیرماه بازدید عمومی ازکارخانه ها و واحدهای صنعتی برگزیده کرمان به مناسبت روز صنعت ومعدن است.

بازدید مردمی از واحدهای صنعتیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانمدیر روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان با اشاره به برنامه های این سازمان برای آشنایی مردم با کارخانه ها و واحدهای صنعتی کرمان گفت: بازدید عمومی از واحدهای صنعتی و معدنی استان کرمان به مناسبت بزرگداشت روز صنعت و معدن در صبح هفتم تیرماه جاری برگزار می شود.
 
علیرضا ابوالحسنی افزود: یکی از برنامه های سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان برنامه ریزی برای بازدید عموم مردم از کارخانه ها و واحدهای صنعتی و معدنی با هدف آشنایی آحاد جامعه با ظرفیت های این استان است.
 
وی با تاکید بر برگزاری نخستین بازدید عمومی در هفتم تیرماه تصریح کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان تمام اقدامات لازم برای این بازدید اعم از تامین وسایل نقلیه را در نظر گرفته است.
 
وی از شهروندان محترم درخواست نموده در صورت تمایل تا تاریخ 2/4/96 به منظور ثبت نام در طرح بازدید از واحدهای صنعتی کرمان به روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان مراجعه و نام نویسی کنند.
 
وی خاطرنشان کرد: تورهای صنعتی و معدنی فرصت بسیار خوبی برای معرفی و عرضه محصولات تولیدی واحدهای صنعتی استان کرمان است.
 
وی ادامه داد: این بازدیدها به منظور آشنایی با عوامل موفقیت واحدهای صنعتی موفق، بهره گیری از فناوری های جدید در تولیدات و بالا بردن روحیه خودباوری در جامعه در دستور کار قرار گرفته است.
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار