تبریز؛

مرگ جوان 22 ساله در مراغه بر اثر سقوط موتور سیکلت به دره

دادستان عمومی و انقلاب مراغه از مرگ جوان 22 ساله روستایی بر اثر سقوط موتور سیکلت به دره صوفی چای در این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ دلداری گفت: ساعت یک بامداد دیشب جوانی از اهالی یکی از روستاهای بالا دست سد علویان در محور روستایی مراغه به آشان در حال موتورسواری در اثر سرعت زیاد و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه به داخل دره صوفی چای سقوط کرد و جان خود را از دست داد.
 
وی ادامه داد: پرونده ای در این خصوص در دستگاه قضائی تشکیل شده و در حال بررسی تکمیلی علل و جزئیات حادثه هستیم.
 
وی اضافه کرد: آمار بالای خسارات جانی در تصادفات رانندگی، رعایت مقررات رانندگی و صبر و شکیبایی در حین رانندگی را بیش از پیش ضروری کرده و با رعایت قوانین می توان از بروز چنین حوادثی پیشگیری کرد.
 
دلداری گفت: متاسفانه در این شهرستان به دلیل نزدیکی فاصله بین روستاهای حومه و دسترسی آسان به نقاط مرکزی شهر، استفاده از موتورسیکلت به عنوان وسیله حمل و نقل و تردد، بیشتر از سایر شهر ها مرسوم بوده که این امر توجه کافی به رعایت مقررات را می طلبد.
 
وی با بیان اینکه با اجرای طرح های تشدید کنترل موتورسواران متخلف در سطح شهر، شاهد کاهش آمار تصادفات هستیم افزود: با وجود این طرح ها، در محورهای فرعی و روستایی همچنان این مشکل باقی است و رفع آن نیازمند توجه و عنایت ویژه در زمینه رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی بوده و سبب کاهش این گونه حوادث خواهد شد.
 
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.