جلسه طاهری و رئیس کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال

سرپرست باشگاه پرسپولیس ، مسئولان حقوقی باشگاه و رئیس کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان فدراسیون فوتبال، تشکیل جلسه دادند.

جلسه طاهری و رئیس کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبالبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرپرست باشگاه پرسپولیس ، مسئولان حقوقی باشگاه و رئیس کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان فدراسیون فوتبال، امروز سه شنبه در جلسه ای مشترک به بررسی مسائل پیش آمده در روز ها و هفته های اخیر و همچنین روند حقوقی پرونده های مورد مناقشه پرسپولیس با بازیکنان و مربیان پیشین پرداختند.

 نشست مذکور در پی مسایل مطرح شده در هفته های اخیر و به منظور شفاف شدن مسایل موجود، رفع سوء تفاهم ها و همفکری برگزار شد که با توجه به موارد مورد بحث ، بسيار مثبت بود. 

در این نشست كه علي اكبر طاهري و وثوق احمدي و كارشناسان حقوقي باشگاه پرسپوليس در آن حضور داشتند، پرونده های مربوط به پرسپولیس با بازیکنان و مربیان پیشین به ویژه موارد بین المللی که درباره آن ها ابهاماتی برای مقام های فدراسیون وجود داشت مورد گفتگو قرار گرفت و باشگاه پرسپولیس مستندات خود درباره روند حقوقی و نهایی نشدن احکام آن ها را ارایه کرد. 

باشگاه پرسپولیس همچنین با تاکید بر اینکه در دو سال گذشته بخش زیادی از انرژی و تمرکز خود را به ساماندهی و پیگیری پرونده های حقوقی اختصاص داده است. این فرایند را از اصول کاری خود خواند. 

وثوق احمدی هم در اين جلسه با مثبت ارزيابی كردن توضيحات و مستندات ارائه شده از سوی پرسپوليس ابراز اميدواری كرد كه مشكلات با پيگيری های باشگاه حل شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار