تیم ملی فوتبال کشورمان با روحانی دیدار می‌کند

بازیکنان و کادرفنی تیم ملی فوتبال ایران پس از صعود به جام جهانی با روحانی دیدار می کنند.

تیم ملی فوتبال کشورمان با روحانی دیدار می‌کندبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از برتری تیم ملی فوتبال ایران مقابل ازبکستان و قطعی شدن صعود این تیم به رقابت های جام جهانی قرار است فردا ملی پوشان کشورمان همراه با اعضای کادرفنی، مسئولان فدراسیون فوتبال و اعضای هیئت رئیسه این فدراسیون به دیدار حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان بروند.

برهمین اساس گفت و گویی با هدایت الله مببینی عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال انجام دادیم که وی ضمن تائید این خبر تصریح کرد: قرار بود پس از قطعی شدن صعود تیم ملی به جام جهانی، اعضای این تیم به دیدار رئیس جمهور محترم بروند و با وی دیدار کنند. البته تا جایی که من اطلاع دارم تنها ملی پوشان تیم بزرگسالان به دیدار آقایروحانی نمی روند بلکه بازیکنان و کادرفنی تمام تیم های ملی قرار است در این ملاقات شاگردان کی روش را همراهی کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه تیم ملی با اقتدار به جام جهانی صعود کرد و امیدوارم با فراهم شدن امکانات لازم در آن رقابت ها هم درخشش خوبی داشته باشیم. نبایست تنها به حضور در جام جهانی اکتفا کنیم چراکه با توجه به پتانسیل ملی پوشان کشورمان می توانیم به نتیجه گیری این تیم در روسیه هم امیدوار بمانیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار