گودبرداری غیراصولی در تهران جان یک کارگر افغانستانی را گرفت

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران از گودبرداری غیراصولی در میدان هروی این شهر خبر داد و گفت: در این حادثه یک کارگر افغانستانی کشته و یک کارگر دیگر هم مصدوم شد.

گودبرداری غیراصولی در تهران جان یک کارگر افغانستانی را گرفتبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از حادثه گودبرداری غیر اصولی در این شهر خبر داد.

«جلال ملکی» در این خصوص گفت: در ساعت 48 دقیقه بامداد امروز در محل گودبرداری‌شده واقع در میدان هروی، خیابان صفامنش، حادثه ریزش آوار به سامانه آتش‌نشانی شهر تهران اعلام و مأموران دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد در محل گودبرداری‌شده به وسعت 270 مترمربع و به عمق 5 متر کارگران مشغول کار بودند.

ملکی گفت: به علت نامشخصی دیواره شمالی تخریب و بر روی دو کارگر فرو می‌ریزد و این افراد زیر آوار محبوس می شوند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت: آتش‌نشانان بلافاصله پس از ایمن‌سازی‌های لازم این دو کارگر را از زیر آوار خارج کردند که یکی از آنها  23 ساله و افغانستانی بود که دچار مصدومیت شد و دیگری نیز کارگر 27 ساله افغانستانی بود که به تأیید اورژانس جان خود را از دست داده بود.

وی با اشاره به اینکه ستاد بحران منطقه 4 شهرداری تهران نیز در این حادثه حضور داشت، گفت:‌در ساعت 1:46 دقیقه عملیات این حادثه به پایان رسید.

/انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار