اردبیل؛

آغاز طرح سنجش سلامت در استان اردبیل

مدیرکل آموزش و پروش استان اردبیل گفت: اجرای طرح سنجش سلامت 21 هزار و 130 نفر دانش آموز مقطع پیش دبستانی و پایه اول ابتدایی در استان اردبیل آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ناصر احمدی افزود: هدف از اجرای طرح سنجش سلامت نوآموزان را شناسایی مشکلات جسمی و حرکتی در دانش آموزان و در صورت لزوم معرفی آنها به مراکز تخصصی تر اعلام کرد و افزود: در این طرح وضعیت بهداشت، سلامت جسمانی، روانی و هوش کودک سنجش و ارزیابی می شود.

وی با بیان اینکه تمامی افرادی که طرح سنجش نوآموزان را اجرا می کنند دوره های تخصصی متناسب با این فرایند را طی کرده اند گفت: آگاهی معلمان از مشکلات جسمی و حرکتی دانش آموزان برای آموزش بهتر به آنان ضروری است و آن دسته از دانش آموزانی که نارسایی های بیشتری دارند، به مدارس استثنایی معرفی می شوند .

به گفته مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل، اجرای طرح سنجش سلامت نوآموزان از تا پایان شهریور ماه امسال در مراکز سنجش سلامت ادامه می یابد و با هماهنگی مدارس، دانش آموزان ثبت نام کننده در مقاطع پیش دبستانی و پایه اول ابتدایی با نوبت بندی به مراکز اجرای این طرح معرفی می شوند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.