یاسوج؛

آغاز مسابقات آزاد فوتسال جام رمضان یاسوج

رئیس کمیته فوتسال هیئت فوتبال شهرستان بویراحمد گفت: با حضور ۳۲ تیم مسابقات فوتسال جام رمضان و شهدای مدافع حرم دسته جات آزاد یاسوج آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛ صیادی از حضور 32 تیمآغاز مسابقات فوتسال دسته جات آزاد گرامیداشت ماه مبارک رمضان و شهدای مدافع حرم در یاسوج در مسابقات فوتسال دسته جات آزاد گرامیداشت ماه مبارک رمضان و شهدای مدافع حرم در یاسوج خبر داد. 

 رئیس کمیته فوتسال هیئت فوتبال شهرستان بویراحمد افزود: در این مسابقات 32حاضر در هشت گروه چهار تیمی به صورت دوره ای با هم رقابت می کنند.

صیادی ادامه داد: این مسابقات هر شب در سالن شهرداری برگزار خواهد شد.

وی گفت: در اولین شب این رقابت ها شش بازی برگزار شد که در بازی نخست دو تیم سایپا و بابک با نتیجه تساوی چهار - چهار رضایت دادند.

صیادی افزود: ایران جوان با نتیجه 3 به2 از سد تیم لبنیات رومینا گذشت، تیم آذرخش با دو گل تیم شهدای گمنام را شکست داد و تیم شهرداری هم با نتیجه 2 - 1 بر شاهین غلبه کرد.

صیادی افزود: دیدار پدیده مادوان با پرسپولیس ویژن با برتری 8 بره 1 تیم پدیده مادوان به پایان رسید و بازی دو تیم خلیج فارس و لوازم خانگی رخشا هم با تساوی 2 - 2 به پایان رسید.

این مسابقات زیر نظر کمیته فوتسال هیئت فوتبال شهرستان بویراحمد با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان و شهرداری یاسوج در حال برگزاری است.

انتهای پیام/غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.