اردبیل؛

اجرای طرح ارتقای امنیت غذایی و سلامت تغذیه مردم در اردبیل

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: به مناسبت ماه رمضان طرح ارتقای امنیت غذایی و سلامت تغذیه مردم در دو مرحله در اردبیل اجرا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ناصر عتباتی افزود: به مناسبت ماه رمضان طرح ارتقای امنیت غذایی و سلامت تغذیه مردم در اردبیلاجرا شد و در دو مرحله با اجرای این طرح نهادهای صنفی متخلف شناسایی و نسبت به موارد تخلف آنها رسیدگی شد.

وی گفت: نخستین مرحله از این طرح در ابتدای ماه مبارک رمضان با همکاری و مشارکتدامپزشکی، مرکز بهداشت،تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی و حضور معاون دادستان در دادسرای مرکز استان اجراو تخلفات در این حوزه شناسایی شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیلبا بیان اینکه دومین مرحله از این طرح نیز اخیرا به مرحله اجرا در آمد، تصریح کرد: در قالب این طرحصنوف مرتبط با عرضه مواد پروتئینی و مواد غذایی که عمدتا نیز به صورت عمده و اساسی در اردبیل فعالیت دارند به صورت دقیق بازرسی شده و روند ارائه خدمات و توزیع مواد غذایی و پروتئینی توسط این واحدها بررسی شد.

عتباتی با اشاره بهبرخورد با واحدهای صنفی متخلف و تشکیل پرونده کیفری و پلمپ واحدهای متخلف در سطح شهر اردبیل گفت: در هر مرحله 4 تا 5 تن اقلام پروتئینی شامل گوشت مرغ، گوشت ماهی و گوشت قرمز تاریخ مصرف گذشته و غیرقابل مصرفشناسایی، توقیف و معدوم شد.

وی از تشکیل 7 فقره پرونده کیفری برای متخلفان واحدهای صنفی در اردبیل خبر داد و افزود: این طرح در راستای تامین امنیت غذایی با همکاری و مشارکت ویژه نهادهای مربوطه به شکلی مطلوب و مناسب اجرا شده و تا پایان ماه مبارک رمضان تداوم می‌یابد تا بتوانیم امنیت خاطر مردم را از نظر سلامت مواد غذایی و پروتئینی تامین کنیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.