شاکری در شورای شهر تهران مطرح کرد؛

نام گذاری اماکنی به نام شهدای حادثه ترور مجلس

رئیس کمیته فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران گفت: تصمیم داریم که اماکنی را به نام شهدای حادثه ترور در مجلس و مرقد امام خمینی (ره) نام گذاری کنیم.

نام گذاری اماکنی به نام شهدای حادثه ترور مجلسبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مجتبی شاکری رئیس کمیته فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران در سیصد و پنجاه و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران که امروز(سه‌شنبه) برگزار شد، با اشاره به نام گذاری اماکنی به نام شهدای حادثه ترور اخیر در مجلس و مرقد امام خمینی (ره)، اظهار داشت: همان طور که اماکنی را به نام شهدای آتش نشان پلاسکو نام گذاری کردیم، به دنبال نام گذاری معابری هم به نام شهدای حادثه تروریستی هستیم.

وی افزود: تصمیم داریم معابری را به نام تک تک شهدای آتش نشان در نزدیک محل سکونت آنها نام گذاری کنیم.

رئیس کمیته فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران گفت: در کمیسیون نام گذاری، ۳۵۴ محله شهر تهران نام گذاری با رویکرد برقرار ماندن نام های قدیمی داشتند.

شاکری با اشاره به فعالیت سازمان زیباسازی شهر تهران در خصوص برگزاری کمپین های تبلیغات محیطی شهر، تصریح کرد: پیشنهاد می شود که این سازمان آثار برگزیده ای در قالب سازه های حجمی بتنی یا فلزی ماندگار کند تا نسل های آینده هم بتوانند از آن بهره مند شوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.