طارمی:مردم ایران لیاقت بهترین‌ها را دارند

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: مردم ایران لیاقت بهترین‌ها را دارند و امیدوارم بتوانیم در جام جهانی به مرحله بعدی صعود کنیم.

به گزارش خبرنگارفوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان مهدی طارمی پس از پیروزی مقابل ازبکستان اظهار داشت:‌ امشب همه مردم ایران از صعود تیم ملی به جام جهانی خوشحال هستند و این پیروزی را به مردم تبریک می‌گویم.  
 
وی افزود: خوشحالی مضاعف ما به این دلیل است که توانستیم برای اولین‌بار در تاریخ به صورت پیاپی به جام جهانی صعود کنیم. در ضمن مردم ایران لیاقت بهترین‌ها را دارند و امیدوارم بتوانیم در جام جهانی به مرحله بعدی صعود کنیم.
 
طارمی اظهار داشت: خوشحالم که توانستیم دل مردم ایران را شاد کنیم و خوشحالم که توانستم در این امر نقشی داشته باشم و توانستم گلی به ثمر برسانم که منجر به صعود ایران به جام جهانی شود.
 
وی با بیان اینکه صعود پیاپی تیم ملی به جام جهانی نشان از پیشرفت ایران در آسیا دارد، گفت: از این مسئله خیلی خوشحالم. امیدوارم در ادامه هم این موضوع تداوم داشته باشد و بتوانیم در جام جهانی بعدی هم حضور داشته باشیم.
 
بازیکن تیم ملی درباره گلزنی‌اش در این دیدار گفت: خیلی خوشحالم که توانستم گل بزنم. البته کل تیم تلاش کردند و ثمره تلاش‌مان را گرفتیم. خدا را شکر می‌کنم که توانستیم به جام جهانی صعود کنیم.
 
طارمی درباره اظهار نظر تاج که کی‌روش پس از جام جهانی در ایران می‌ماند، بیان کرد: کی‌روش بزرگ‌ترین مربی‌ای است که در ایران حضور داشته است. من او را خیلی قبول دارم و از نظر تاکتیکی مربی بزرگی است. اگر او بماند،شک نداشته باشید صعودهای ما ادامه خواهد داشت.
 
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران درباره حضور این تیم در جام جهانی گفت: هدف ما بالا رفتن از مرحله گروهی در جام جهانی است. امیدواریم بتوانیم حداقل 4-5 بازی در جام جهانی انجام دهیم دل مردم کشورمان را شاد کنیم.
 
طارمی در پاسخ به سوالی درباره توانایی‌اش در پنالتی گرفتن از حریفان اظهار داشت: من تاکنون نزدیک به 10-15 پنالتی در یک سال اخیر گرفته‌ام. از بچگی پنالتی می‌گرفتم. به هر حال اگر مدافعان بی‌احتیاطی کنند، من بلد هستم که چگونه یک پنالتی برای تیمم بگیرم. 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.