فرمانده انتظامی پلدختر:

دستگیری ۴ باند بزرگ تهیه و توزیع مواد مخدر در پلدختر

فرمانده انتظامی پلدختر از متلاشی شدن ۴ باند بزرگ تهیه و توزیع مواد مخدر به وسیله نیروی انتظامی شهرستان به صورت صد درصد خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ عبدالوند عصر امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان پلدختر گفت: نیروی انتظامی شهرستان پلدختر از ابتدای سال جاری تا کنون موفق به کشف ۹۹ کیلوگرم تریاک شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۹۰۰ درصد افزایش داشته است.

وی یکی از اولویت‌های کاری نیروی انتظامی را مبارزه با مواد مخدر، سوداگران و قاچاقچیان دانست و افزود: این نیرو در سال جاری یک کیلو و ۷۸۰ گرم هروئین کشف کرده که نسبت به سال گذشته ۱۰۰ درصد افزایش کشف داشته همچنین مقدار ۲۲۹ گرم شیشه که در مقایسه با سال قبل ۶۸ درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی پلدختر گفت: این نیرو امسال در سطح شهرستان موفق به دستگیری ۲۵۸ معتاد و همچنین ۲۹ نفر خرده فروش مواد مخدر شده که در هر دو مورد نسبت به سال گذشته ۱۵ درصد رشد داشته است.

وی گفت:نیروی انتظامی شهرستان پلدختر در سال جاری ۱۶ نفر قاچاقچی که به صورت عمده و کلان به خرید و فروش مواد مخدر اقدام می‌کردند را دستگیر کرده که نسبت به سال گذشته ۳۰۰ درصد افزایش داشته است.

عبدالوند گفت: چهار باند بزرگ تهیه و توزیع مواد مخدر به وسیله نیروی انتظامی شهرستان پلدختر به صورت صد درصد متلاشی شده که نسبت به سال گذشته ۴۰۰ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: نیروی انتظامی در سال جاری در سطح شهرهای پلدختر و معمولان ۱۵ طرح پاکسازی را با موفقیت کامل انجام داده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۰ درصد افزایش یافته است.

وی در ادامه گفت: با توجه به این که همیشه پیشگیری بهتر از درمان است و علاج واقعه باید قبل از وقوع باشد و این که دشمن از مواد مخدر این پدیده شوم از طریق جنگ نرم برای نابودی قشر جوان جامعه استفاده می‌کند انتظار می‌رود دستگاه‌های مرتبط نسبت به این مهم توجه و همکاری لازم را داشته باشند.

فرمانده انتظامی پلدختر با بیان این که در بحث مواد مخدر باید ابتدا جلوی تقاضا گرفته شود گفت: با توجه به این که دستگیری معتادان، متکدیان و جمع آوری قلیان سرا‌ها جز وظایف نیروی انتظامی نیست، اما این نیرو به دلیل پیشگام بودن در عرصه خدمت به نسل جوان این کار را انجام می‌دهد.


انتهای پیام / د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.