دو کودک یمنی در حملات هواپیماهای جنگی عربستان زخمی شدند

­هواپیماهای جنگی ارتش رژیم عربستان سعودی و نیروهای مزدور وابسته به عربستان دوشنبه بخش هایی از یمن را هدف حمله قرار دادند و دو کودک یمنی را زخمی کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری دولتی یمن  ،‌ هواپیماهای جنگی متجاوزان سعودی آمریکایی دوشنبه با حمله به شهرستان مقبنه در استان تعز ضمن وارد کردن خسارت هایی به خانه های مسکونی این منطقه یک کودک هفت ساله یمنی را زخمی کردند . همچنین یک کودک یمنی دیگر در منطقه وادعه در شهرستان الصفراء در استان مرزی صعده هدف تیراندازی نیروهای مزدور وابسته به رژیم آل سعود قرار گرفت و زخمی شد.

منابع امنیتی یمنی اعلام کردند هواپیماهای جنگی عربستان همچنین به یک گله گوسفند در شهرستان مستبا در استان حجه نیز حمله کردند و شماری از این دام ها را از بین بردند . 

مناطق حرض و میدی ،‌ذباب ،‌ المخا در استان تعز ، صرواح در استان مارب نیز امروز هدف حمله جنگنده های ارتش عربستان قرار گرفتند.

یک منبع نظامی وابسته به کمیته های مردمی یمن اعلام کرد منطقه الملاحیط در شهرستان الظاهر و شهرستان حیدان و منطقه الثعبان در استان صعده نیز دوشنبه هشت بار هدف حمله جنگنده های ارتش عربستان سعودی قرار گرفتند. از تلفات و خسارت های احتمالی این حملات گزارشی منتشر نشده است.

این در حالیست که توپخانه و یگان موشکی عربستان سعودی نیز چند منطقه در شهرستان رازح را هدف قرار دادند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار