یزد؛

كمبود60 كلاس مدرسه در سطح نواحی يك و دو آموزش و پرورش یزد

فرماندار يزد بر استفاده از ظرفيت دستگاه های اجرايی در راستای كمبود فضاهای آموزشی تأكيد كرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ مصطفی سالاری فرماندار يزد بر استفاده از ظرفيت دستگاه های اجرايی در راستای كمبود فضاهای آموزشی و رفع نواقص و مشكلات مدارس در سطح نواحی يك و دو آموزش و پرورش تأكيد كرد.

سالاری در اين ديدار با بيان اينكه بنابر آمارهای ارائه شده در سال تحصيلی پيش رو با توجه به جمعيت دانش آموزان 60 كلاس مدرسه در سطح نواحی يك و دو آموزش و پرورش كمبود داريم افزود: اميدواريم در سال جاری با برنامه ريیي و هماهنگی كه با اداره كل نوسازی استان صورت می گيرد اين موضوع مرتفع شود.

فرماندار يزد تصريح كرد: خوشبختانه با تمهيدات انديشيده شده بحث مشاركت خيرين در امر آموزش و پرورش به خوبی صورت گرفته كه اميدواريم با مساعدت دستگاه های اجرايی به ويژه اداره كل راه وشهرسازی زمين های دولتی با كاربری آموزشی برای توسعه اين فضاها اختصاص يابد.

در راستای بررسی مسائل و مشكلات كمبود فضاهای آموزشی در سطح شهرستان، فرماندار يزد به همراه مديركل نوسازی و تجهيز مدارس استان،معاون فنی و امور عمرانی فرمانداری، بخشدار زارچ و مديران آموزش و پرورش نواحی يك و دو با مديركل راه وشهرسازی استان ديدار و گفتگو کرد.

در اين ديدار مديركل راه و شهرسازی استان در خصوص اختصاص زمين های دولتی با كاربری آموزشی به آموزش و پرورش و همچنين رفع مشكل برخی موارد قول مساعد داد.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار