کرمان؛

برگزاری مراسم تجلیل از جانبازان و ایثارگران شهرداری کرمان

مراسم تجلیل از جانبازان و ایثارگران شهرداری با حضور شهردار کرمان، اعضای دوره چهارم شورای شهر برگزار شد.

برگزاری مراسم تجلیل از جانبازان و ایثارگران شهرداری کرمان به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛  علی بابایی، شهردار کرمان در این مراسم ضمن خیر مقدم و تشکر ویژه از همکاران جانباز و ایثارگر در شهرداری و خانواده شهدا و فرزندان شهید که مایه برکت مجموعه شهر و شهرداری هستند، گفت: صمیمیتی که بین همکاران و جانبازان شهرداری وجود دارد، باعث شده که هر ساله طی ضیافتی دور هم جمع شویم.

وی افزود : این نشست با هدف  تقدیر و تشکر از زحمات جانبازان شهرداری که در سالهای گذشته در جبهه های جنگ  مایه افتخار و برکت بودند و در این دوره نیز  در شهرداری کرمان مایه برکت و افتخار هستند ،برگرار شده است.

بابایی با اشاره بر اینکه اگر امروز شهرداری با همه مسائل و مشکلات و گرفتاریهای مالی هنوز می تواند در رسیدن به اهداف خود تلاش کند، گفت: علاوه بر اجرای پروژه های سبک و سنگین در سطح شهر ، شاهد اجرای پروژه های عمرانی ویژه ای نیز در سطح شهر هستیم.

در ادامه معاون بنیاد شهید استان کرمان نیز  ضمن تقدیر و تشکر از برگزار کنندگان و شرکت کنندگان در این مراسم ، گفت: اینگونه مراسم ها  در واقع تجلیلی است از ایثارگران ، خانواده معظم و معزز شاهد و جانبازان ب که در واقع اقتدار ، امنیت و آسایشی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی داریم از ایستادگی و برکت وجود این بزرگواران  است.

گروهی بیان کرد : آنها آرامش خود را بر هم زدند تا ما در این دنیا آرامش داشته باشیم .

علی اکبر مشرفی، رئیس دوره چهارم شورای شهر نیز ضمن تبریک ولادت امام حسن مجتبی (ع) ،از مدیران و پرسنل  شهرداری کرمان که در طول 4 سال گذشته ما را در شورای چهارم یاری کردند تشکر و از  زحمات شبانه روزی آنها  در عرصه شهر قدردانی کرد.

وی با تاکید بر اینکه شهر در این 4 سال با همت مدیران و پرسنل شهرداری  تغییرات بسیار زیادی کرده است، عنوان کرد: با همت شما بزرگواران و همکاران شهرداری امروز شاهد شهری زیبا هستیم که می توانیم آن را پشتوانه جنوب شرق ایران بنامیم .

مشرفی  در ادامه از شهردار کرمان که باعث ایجاد اقدامات چشمگیری  در سطح شهر کرمان شده است، تشکر و قدر دانی کرد.

در پایان این مراسم تعداد 68 لوح به خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران شهرداری و سه لوح ویژه به مشرفی رئیس شورای شهر، مهندس بابایی شهردار کرمان و آزاده سرافراز سردار حسنی اعطا شد .

همچنین دو لوح از طرف شهردار کرمان و بنیاد شهید استان کرمان به ایثارگر سرافراز احمد نخعی رئیس امور ایثارگران شهرداری تقدیم گردید.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار