سالاری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

تخلف ساختمانی در مجاورت دانشگاه علوم پزشکی ایران/ ساخت ساختمان بدون مجوز

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران گفت: ساختمانی در مجاورت دانشگاه علوم پزشکی ایران و برج میلاد تهران بدون داشتن مجوز در حال احداث است به همین دلیل شهردار منطقه باید جلوی فعالیت این ساختمان را بگیرد.

تخلف ساختمانی در مجاورت دانشگاه علوم پزشکی ایران/ ساخن ساختمان بدون مجوزمحمد سالاری رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بیان اینکه ساختمانی در مجاورت دانشگاه علوم پزشکی ایران و جنب برج میلاد تهران بدون داشتن مجوز در حال احداث است، اظهار داشت: بر اساس اطلاع بنده ساخت این ساختمان تخلف محض محسوب می شود.
 
وی افزود: در حال حاضر  این ساختمان تعداد قابل توجهی نیروی اجرایی دارد که بدون داشتن پروانه ساخت، مشغول فعالیت هستند.
 
رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران گفت: این ساختمان چندین طبقه تخلف ساخت و ساز دارد که باید به آن رسیدگی شود.
 
وی ادامه داد: رای کمیسیون ماده پنج تملک این ساختمان توسط شهرداری تهران بوده چراکه این ساختمان باید در اختیار پردیس برج میلاد تهران قرار گیرد.
 
رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: به شهردار منطقه در این خصوص تذکر دادم اما هنوز اقدامی در راستای جلوگیری از ساخت و ساز در این ساختمان صورت نگرفته است.
 
انتهای پیام/
 

 ماجرای ساخت و ساز بدون مجوز در مجاور برج میلاد چیست؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار