کرمانشاه؛

فعالیت 3هزار و 700 دانشجو در کانون‌های فرهنگی و هنری

3700دانشجو در کانون‌های فرهنگی ، هنری و علمی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه فعالیت دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سرپرست معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه اشاره کرد و افزود: هم اکنون بیش از 3700 دانشجو در کانون‌ها و انجمن‌های فرهنگی و هنری و علمی دانشگاه فعالیت دارند.

غلامی افزود: در کانون‌های فرهنگی و هنری گروه‌های تئاتر و موسیقی شکل گرفته و فعالیت دارند و عمده فعالیت این گروه‌های هنری در تئاتر در خصوص فرهنگ سلامت است و در زمینه موسیقی هم سعی شده هر نوع موسیقی در دانشگاه نباشد.

وی افزود: سال گذشته دانشگاه در 9 جشنواره قرآنی و 9 جشنواره فرهنگی حائز رتبه شد.

این مسئول با اشاره به فعالیت کانون همتایان سلامت در دانشگاه گفت: این کانون به اعضای خود آموزش مشاوره دارد و اعضای آن به دیگران مشاوره می‌دهند.

غلامی همچنین از اجرای طرح سفیران سلامت در این دانشگاه خبر داد و اظهار کرد: دراین طرح به 500 دانشجو آموزش داده شده است که هر کدام به عنوان یک سفیر سلامت خودمراقبتی را به دیگران و اطرافیان آموزش دهند.

وی افزود: همچنین در زمینه این طرح صحبت‌هایی با آموزش و پرورش شده و هم اکنون بحث خودمراقبتی به دانش آموزان نیز آموزش داده می‌شود تا آنها نیز به دیگران یاد دهند و تلاش داریم این طرح در میان کارمندان ادارات نیز اجرایی شود.

 
انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار