شیراز؛

رونمایی از کتاب هنرهای سنتی و صنایع دستی شیراز

رئیس انجمن اهل قلم فارس از رونمایی کتاب هنرهای سنتی و صنایع دستی شیراز اثر جمال زیانی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حسن دهقان رئیس انجمن اهل قلم فارس از رونمایی تازه‌ترین کتاب جمال زیانی و تجلیل از این نویسنده و پژوهشگر پیشکسوت و نام آشنای شیرازی خبر داد و گفت: کتاب «هنرهای سنتی و صنایع دستی شیراز» آخرین اثر و دهمین کتاب این شیراز شناس پیشکسوت است.
 
دهقان افزود: همچنین در این مراسم از بیش از سه دهه فعالیت این نویسنده، در حوزه پژوهش ادبیات عامه و فرهنگ فولکلور شهر شیراز تجلیل می‌شود.
 
وی ادامه داد: ملیحه طهماسبی رئیس انجمن هنرهای سنتی استان فارس نیز در این مراسم به معرفی کتاب «هنرهای سنتی و صنایع دستی شیراز»می‌پردازد.
 
دهقان اظهار داشت: آیین تجلیل از استاد جمال زیانی توسط انجمن اهل قلم استان فارس و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، مرکز شیراز شناسی شهرداری شیراز، انجمن هنرهای سنتی استان فارس و اتحادیه شرکت های تعاونی صنایع دستی فارس به اجرا در می آید.
 
وی بیان کرد: این آیین ساعت 18 تا 20 روز سه شنبه 23 خرداد ماه در مرکز شیرازشناسی واقع در پارک بعثت برگزار می‌شود و حضور در آن برای عموم علاقه‌مندان به حوزه شیرازشناسی، صنایع دستی و هنرهای سنتی و پژوهش آزاد است.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار