آتش‌سوزی در اقامتگاه مهاجرین آلمان ۳۷ زخمی بجای گذاشت

پلیس آلمان در آغاز تحقیقات آتش‌سوزی مشکوک در اقامتگاه پناهجویان گفت که دست کم ۳۷ تن در این حادثه زخمی شدند.

آتش‌سوزی در اقامتگاه مهاجرین آلمان ۳۷ زخمی بجای گذاشتبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان،پلیس آلمان در آغاز تحقیقات آتش‌سوزی در اقامتگاه پناهجویان گفت که دست کم 37 تن در این حادثه زخمی  و بیشتر آنها به خاطر تنفس دود ناشی از آتش به بیمارستان منتقل شده‌اند.

پلیس  آلمان گفت: مسئولان اورژانس آلمان زمانی که این آتش سوزی رخ داد، 10 کودک و چهار بزرگسال را از این اردوگاه به بیمارستان منتقل کردند.

براساس اظهارات پلیس، آتش سوزی ساعت دو نیم شب به وقت محلی در اقامتگاه مهاجران در شهر شمال غربی برمن رخ داد.

این آتش سوزی با تلاش 70 نیروی اطفاء حریق و 27 ماشین ضد حریق مهار و نیروهای اطفائیه حریق از بالابر برای نجات پناهجویان در ساختمان استفاده کردند.

پلیس آلمان گفت: 50 تن از این کمپ به یک اقامتگاه دیگر منتقل شدند و تحقیقات هنوز در این زمینه پایان نیافته است اما بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد که آتش سوزی از یک سطل زباله آغاز شده است.

پلیس آلمان در اطلاعیه‌ای گفته است که هنوز مشخص نیست که این آتش سوزی عمدا صورت گرفته یا اتفاقی بوده است، اقامتگاه‌های پناهجویان در آلمان هر از گاهی هدف حملاتی از این قبیل قرار می‌گیرد.

دویچه وله نوشت: آلمان یکی از کشورهای اروپایی است که در پی بحران مهاجرت در سال 2015 تاکنون بیش از یک میلیون مهاجر را در خود جای داده است مهاجرانی که بیشترشان از کشورهای جنگ‌زده مثل سوریه، افغانستان و عراق هستند. 

/انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار