رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان قم:

هیأت‌های اتباع افغانستان در شبهای قدر مراقت امنیت عزاداران باشند

نشست توجیهی امنیتی هیات‌های مذهبی استان قم در سالن همایش‌های سازمان تبلیغات اسلامی این استان برگزار شد.

رییس پلیس امنیت استان قم: هیات مذهبی افغانستانی در ایام پیش رو تدابیر امنیتی بیشتری را لحاظ  کنندبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، نشست توجیهی امنیتی ویژه هیأت‌های مذهبی استان قم در سالن همایش‌های سازمان تبلیغات اسلامی این استان برگزار شد.

در این گردهمایی که با حضور مسولان امنینتی استان و کارشناسان وزارت اظلاعات برگزار شد، نمایندگان هیات‌های مذهبی مهاجرین افغانستانی نیز حضور داشتند.

سرهنگ جواد قنبری رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان قم در ابتدای این نشست و با اشاره به حوادث تروریستی اخیر در تهران به تبیین جایگاه امنیت در جامعه پرداخت و یاداور شد با توجه به فرا رسیدن ایام عزاداری امیرالمومنین امام علی(ع) و همین طور شبهای قدر هیات‌های مذهبی استان می‌بایست با در نظر گرفتن مسائلی چون بیوتروریسم و تفرقه افکنی دشمن در تامین امنیت مراسمات عزاداری یاری  دهنده همکاران در پلیس امنیت باشند.

وی به بیان توضیحاتی در مورد جایگاه هیات‌های مذهبی مهاجرین در تامین امنیت مجالس مذهبی و عزاداری پرداخت و خاطرنشان کرد: هیات‌های مذهبی مهاجرین می‌بایست بیش از پیش مسائل امنیتی را مد نظر قرار دهند. برای مثال از پذیرفتن افراد ناشناس به مراکز طبخ غذا و یا اتباع خارجی مشکوک به مجالس خود خودداری کنند و در صورت مشاهده هرگونه حرکت مشکوکی مراتب را با تماس با یکی از شماره های 110 پلیس ناجا –وزارت اطلاعات 113-114 اطلاعات سپاه استان گزارش بدهند.

اضافه می‌شود استان قم بیش از 400 هیأت مذهبی ویژه مهاجرین افغانستانی دارد که به صورت رسمی مشغول به فعالیت هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار