گردشگر چینی، سنگ باستانی چندین هزارساله را در عرض چند ثانیه نابود کرد + فیلم

انتشار این ویدئو واکنش برخی مردم چین را نیز به همراه داشت.

گردشگر چینی، سنگ باستانی چندین هزارساله را در عرض چند ثانیه نابود کرد + فیلم

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده است حماقت یک گردشگر چینی را در غاری در منطقه " سانگ تائو " در استان گوئیژو چین به تصویر می کشد. در این ویدئو مشاهده می شود که این گردشگر یک سنگ چندین هزار ساله را با پا خراب می کند. در این ویدئو که در تاریخ 1 ژوئن در یوتیوب منتشر شده است در حالی که این مرد بالای این سنگ باستانی ایستاده با چند بار لگد زدن به این سنگ باعث سقوط آن شده و سپس  به راه خود ادامه می دهد.

انتشار این ویدئو با واکنش برخی مردم چین نیز همراه بود. " وانگ دایونگ "، یکی از علاقمندان به غار در گفتگو با یکی از رسانه های چینی گفت : " به نظر می رسد این مرد، دشمن آثار هنری و باستانی است. کاملا مشخص است که این عمل وی، عمدی بود. ما باید لیست سیاهی از افرادی را که در مکان های مشابه چنین رفتارهای منزجر کننده ای از خود نشان می دهند تهیه کنیم و از ورود آنها به مکان های باستانی و تاریخی جلوگیری نماییم."

گفتنی است؛ طی هزاران سال، چکیدن آب از سقف غار بر زمین، باعث پدید آمدن ستون هایی می شود که به " چکیده سنگ " ( استالاگمیت ) معروف هستند.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار