داعشی‎‌های خشمگین در حویجه، خانه مسئول بیت‌المالشان را به آتش کشیدند

عناصر داعش در پی فرار «مسئول بیت‌المال» این گروه تروریستی یا مبالغی هنگفت در حویجه کرکوک، به خانه وی یورش بردند و آن را به آتش کشیدند.

داعشی‎‌ها خشمگین در حویجه، خانه مسئول بیت‌المالشان را به آتش کشیدندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری عراقی واع، یک منبع محلی در کرکوک اعلام کرد داعش خانه مسئول خودخوانده بیت‌المال این گروه تروریستی در حویجه را در پی متواری شدنش به آتش کشید و پنج تن از اعضای خانواده وی را دستگیر کرد.

این منبع اعلام کرد اعضای داعش بعد از ظهر دیروز با یورش به خانه مسئول بیت‌المال در اطراف حویجه واقع در جنوب غربی کرکوک، اقدام به آتش زدن این خانه کردند و پنج تن از افراد خانواده وی از جمله یک کودک و یک زن را دستگیر کردند.

این منبع که نخواست نامش فاش شود، افزود خانه این مسئول داعش دو روز پس از متواری شدنش به همراه مقادیر زیادی وجوه مربوط به دستمزدهای افراد مسلح و فرماندهان داعش به آتش کشیده شد.

لازم به ذکر است شمار زیادی از مسئولان مالی داعش طی مدت اخیر پس از غارت مقادیر هنگفتی پول و در پی شکست داعش در بسیاری مناطق، گریخته‌اند.

در خبری دیگر از عراق، یک منبع امنیتی در بغداد از انفجار بمبی صوتی در منطقه عبیدی واقع در شرق بغداد خبر داد و افزود در این انفجار به کسی آسیب نرسیده است.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۱ ۲۳ خرداد ۱۳۹۶
مرگ بر خوارج
Saudi Arabia
علی
۱۰:۵۳ ۲۲ خرداد ۱۳۹۶
مسئول بیت المال ! حرف خنده دار و مزحکی است گروهگی که پولش از سرقت اموال مردم کشور دیگر بدست آمده را بیت المال بنامند و احمقهای داعش هم با فتوای مفتی های بی ارزش انها باور کنند حالا فکر کردند این احمقی که فرار کرد بخاطر خانواده دستگیرشده اش برمی گردد هرگز بلکه با این پولها می رود چندین زن دیگر میگیرد کاری که در میان این جماعت هوسران خیلی اسان هست
آخرین اخبار