سردارکمیلی

کشف بیش از 2تن انواع موادمخدر در مرزهای جنوبی سیستان وبلوچستان

فرمانده مرزبانی سیستان وبلوچستان از توقیف محموله سنگین قاچاقچیان و ناکامی آنها در انتقال قریب به 3تن و 500 کیلوگرم انواع مخدر به داخل کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،سرتیپ سعید کمیلی بااعلام این خبر گفت: مرزداران هنگ مرزی سراوان با اشرافیت اطلاعاتی و همکاری سربازان گمنام امام زمان از قصد قاچاقچیان برای ورود مقادیر قابل توجهی موادمخدر به داخل کشور آگاه شدند و با اتخاذ تمهیدات لازم توانستند سوداگران مرگ را در دس تیابی به مقاصد شومشان ناکام نمایند .
 
فرمانده مرزبانی سیستان وبلوچستان افزود: مرزداران پس از انجام عملیات شناسایی و بررسی های همه جانبه اقدام به اجرای کمین در مسیرهای احتمالی ورود قاچاقچیان کردند که پس از ساعاتی کمین با سوداگران مرگ روبرو شدند.
 
سردار کمیلی درادامه تصریح کرد: قاچاقچیان به محض مشاهده مامورین به سمت آنها تیراندازی کردند و بحمدالله پس از چندساعت درگیری و ناتوانی در مقابله با آتش پرحجم مامورین با دپو کردن محموله موادمخدر و با استفاده از تاریکی هوا ونخلستانی بودن منطقه از محل متواری شدند  
 
وی در پایان ضمن بیان اینکه شناسایی و دستگیری متهمین این پرونده در دستور کار قرار داردگفت: مرزداران منسجم تر و استوارتر از گذشته به پاسداری از مرزهای جنوب شرق کشور می پردازند و اجازه کوچکترین تحرکی رابه سوداگران مرگ نخواهند داد.

 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار