ایلام؛

حذف 6 نقطه حادثه خیز در محور ارتباطی مهران - دهلران

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام از حذف شش نقطه پرحادثه در محور مهران - دهلران با هدف ایمنی و بالا بردن ضریب تردد جاده ای خبر داد.

حذف 6 نقطه حادثه خیز در محور ارتباطی مهران - دهلرانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، نورالله دلخواه بیان کرد: مسیر مهران - دهلران دارای چند نقطه پرتصادف بود و در طول سال های گذشته حذف این نقاط از مهم ترین خواسته مردم و گردشگران بوده است.  
 
وی اظهارکرد: این نقاط جزو مناطق حادثه خیز استان بوده و تاکنون تصادف های متعددی در این محور رخ داده که با انجام این پروژه و حذف نقاط حادثه خیز شعاع دید افزایش یافته و موجب ارتقا سطح ایمنی این محور شده است.  
 
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام هدف از اجرای این پروژه را بغل بری و حذف پیچ های خطرناک محور نصریان و کوتاه تر شدن مسیر ایلام - دهلران دانست و افزود: عملیات سنگبری و خاک برداری در این منطقه در کیلومتر 45 محور مهران - دهلران با حجم خاکبرداری و ترانشه برداری حدود سه هزار مترمربع انجام و در مدت زمانی یک ماه به پایان رسید.  
 
دلخواه عنوان کرد: ارتقای سطح ایمنی، تردد و کاهش تصادف در محورهای ارتباطی و حذف نقاط پرحادثه یکی از برنامه های اولویت دار امسال این اداره کل است.  
 
 
انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.