ساری؛

استقبال مردم ورزش دوست جویباری از دو بانوی تکواندوکار

مردم ورزش دوست جویبار از دو بانوی قهرمان و نایب قهرمان مسابقات تکواندوی آسیا به گرمی استقبال کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،هانیه حسن نژاد و نازنین تنکابنی قهرمان و نایب قهرمان مسابقات تکواندوی آسیا با استقبال گرم مردم جویبار وارد شهرشان شدند.

این دو بانوی جویباری از استان مازندران دردومین دوره از مسابقات قهرمانی تکواندوی 2017بانوان آسیا درویتنام توانستند نشان طلا و نقره را بدست آورند.

هانیه حسن‌ نژاد تکواندوکار وزن دوم -33تیم ‌ملی نونهالان کشورمان، در دیدار نخست خود نماینده اردن را 16 بر 2 شکست داد، در ادامه تکواندوکار میزبان را 20 بر 2 از پیش رو برداشت. هانیه در مبارزه نهایی خود به مصاف هوگوپوش قزاق رفت و با نتیجه 7 بر 3 پیروز این میدان شد و عنوان قهرمانی را کسب کرد.

تکواندوکار نونهال دختر جویباری در مسابقات قهرمانی نونهالان آسیا به مدال نقره دست یافت.

نازنین تنکابنی تکواندوکار وزن منهای 55 کیلوگرم کشورمان برای دستیابی به مدال نقره، ابتدا رو در روی تکواندوکاری از چین تایپه قرار گرفت و با نتیجه 32 بر صفر پیروز شد، سپس نماینده قزاقستان را 31 بر 16 از پیش‌رو برداشت.

وی در فینال این رقابت‌ها به مصاف نماینده ویتنام رفت که این مبارزات به راند طلایی کشیده شد و در پایان با توجه به تساوی این دو تکواندوکار در راند طلایی، با رأی داوران قضاوت‌کننده نماینده کشورمان به مدال نقره این رقابت‌ها رسید.

بهناز مژده از جویبار به عنوان مربی تیم ملی در این مسابقات حضور داشت.

انتهای پیام/آ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.