مشهد؛

۱۳ سارق با ۴۰ فقره سرقت

پلیس شهرستان نیشابور در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با دستگیری ۱۳ سارق خیابانی ۴۰ فقره انواع سرقت را کشف کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، سرهنگ "حسین بیات مختاری " فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور دگفت: مرحله دوم طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت شناسایی و دستگیری سارقان خیابانی و همچنین سارقان متواری در سطح شهر نیشابور به اجرا در آمد.

وی افزود: این طرح که با همکاری پلیس آگاهی، پلیس امنیت عمومی، پلیس مبارزه با مواد مخدر، پلیس پیشگیری و یگان امداد طی دو روز گذشته عملیاتی شد ۱۳ سارق خیابانی دستگیر و در مجموع افراد دستگیر شده که همگی مرد بودند به ۴۰ فقره انواع سرقت‌ها شامل (داخل خودرو، منزل، موتورسیکلت، مغازه و ..) اعتراف کردند.

سرهنگ بیات مختاری تصریح کرد: همچنین در اجرای طرح با تلاش پلیس راهنمایی و رانندگی تعداد ۲۳ دستگاه موتورسیکلت متخلف در محدوده بلوار جانبازان و بلوار معلم بدلیل مخدوش بودن پلاک، حرکات مارپیچ و .. توقیف و روانه پارکینگ شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور با تقدیر و تشکر از همکاری خوب شهروندان، حمایت‌های دستگاه قضائی و هم چنین اصحاب رسانه بر استمرار طرح‌های امنیتی و اجتماعی تاکید کرد و گفت: برقراری نظم و امنیت مطلوب، جلب رضایتمندی شهروندان و تحقق احساس امنیت، همواره سرلوحه کار پلیس شهرستان قرار دارد.
 
انتهای پیام //م.ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.