سردار حسین رحیمی:

اقدام ناجوانمردانه گروه های تکفیری در تهران به لحاظ امنیتی فاقد ارزش است

فرمانده انتظامی استان، اقدام ناجوانمردانه و بزدلانه گروه های تکفیری در تهران را به لحاظ امنیتی فاقد ارزش خواند و گفت:اخلال در امنیت کشور برای گروه های تکفیری به یک عقده تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان  با اشاره به حادثه تروریستی چند روز گذشته تهران که به مصداق کلام مقام معظم رهبری ترقه بازی بود، اظهار داشت: گروه های معاند سال های طولانی هزینه های سنگینی داده و برنامه ریزی های کلانی کرده بودند که بتوانند امنیت کشور را به هم زنند و تحقق این امر برای آن ها تبدیل به یک عقده بزرگ شده بود. 
 
این مقام ارشد انتظامی افزود:هدف گروه های تروریستی شهادت مردم بی گناه و مظلوم است و با رشادت ها و دلاورمردی های همکاران ما در کلانتری مرقد حضرت امام خمینی(ره) تروریست ها ضربه کوبنده و محکم خوردند. 

سردار رحیمی تصریح کرد: این اقدام ناجوانمردانه و بزدلانه گروه های تکفیری به لحاظ امنیتی فاقد ارزش است. 

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در ادامه ضمن عرض تسلیت شهادت این شهیدان به خانواده های آنان و مردم شریف ایران بیان داشت: نیروی انتظامی، سپاه پاسداران و سربازان گمنام امام زمان(عج) پس از وقوع این حادثه تروریستی تعداد زیادی از حامیان و پشتیبانان این افراد خود فروخته را در منطقه غرب و جنوب کشور دستگیر کردند. 

سردار رحیمی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ما در آستانه دو عملیات بزرگ نیروی انتظامی استان بر علیه گروه های معاند در فلکه "پسته" و منطقه "حق آباد" در شهرستان "خاش" هستیم که در این دو عملیات تعداد 9 تن از اعضای گروه های معاند و تکفیری که به همراه مقادیر قابل توجهی مهمات و مواد منفجره قصد انجام عملیات در عمق کشور را داشتند به هلاکت رسیده و تعدادی نیز در این دو عملیات دستگیر شدند. 

این مقام ارشد انتظامی به امنیت و ثبات استان سیستان و بلوچستان اشاره کرد و بیان داشت: با تلاش های شبانه روزی دلاورمردان نیروی انتظامی استان هیچ گونه جرایم سازمان یافته در استان وجود ندارد و امروز آن قدر موفق عمل کرده ایم که اکثر جرایم ویژه، جرایم مهمه، خشن و به عنف با قاطعیت کشف می شود. 

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به دستگیری باند 10 نفره وابسته به گروه های معاند در اواخر سال گذشته توسط پلیس استان گفت: با اشراف اطلاعاتی و رصد مداوم تحرکات گروهک های معاند اعضای 10 نفره یکی از گروهک های معاند با اشراف اطلاعاتی پلیس، شناسایی و در یک عملیات پیچیده دستگیر شدند. 

سردار حیمی تصریح کرد: امروز نیروی انتظامی در این استان پهناور و استراتژیک با قدرت ایستاده و از مرزها و حدود و ثغور کشور و ارزش های انقلاب اسلامی دفاع می کند. 

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: امروز استان ما روی ریل امنیت قرار گرفته و مردم شریف سیستان و بلوچستان به برکت رشادت های ماموران نیروی انتظامی و همه دستگاه های مرتبط با امنیت، امنیت با ثبات را تجربه می کنند. 

رئیس پلیس سیستان و بلوچستان در بخش پایانی سخنان خود به رویکرد جامعه محوری و مردم مداری نیروی انتظامی اشاره کرد و بیان داشت: در این رویکرد ما خود را خادم و خدمتگزار مردم شریف می دانیم و رسیدگی به مشکلات و گره گشایی آنها را جز وظایف مهم خود قرار داده ایم.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.