کرمانشاه؛

دستگیری مدیر هتاک مرکز آموزشی

رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه گفت: مدیر یک مرکز آموزشی که اقدام به توهین و اهانت و هتک حیثیت مربی آموزشی خود در فضای مجازی کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛سرهنگ "علی کریمی" عنوان کرد: خانم جوانی با در دست داشتن مرجوعه قضایی به پلیس فتا مراجعه و بیان کرده است که شخصی ناشناس در گروه های مرتبط با موضوعات کاری و آموزشی موجود در شبکه های اجتماعی اقدام به توهین، فحاشی و بدنام کردن وی کرده و با توجه به اینکه به عنوان مربی آموزشی فعالیت می دارد، باعث آزار روحی و روانی و ایجاد مشکلات کاری فراوان برای وی شده است.

این مقام انتظامی گفت: با توجه به اظهارات شاکیه مدارک وی بررسی و ادعای نامبرده با روش های تخصصی مورد تأیید قرار گرفت، برهمین اساس کارآگاهان پلیس فتا تحقیقات گسترده خود را برای شناسایی مجرمان آغاز و با اقدامات علمی و پلیسی متهم را شناسایی و با مجوز قضائی دستگیر کردند.

سرهنگ کریمی گفت: متهم در مواجه با دلایل فنی ناچار به بیان حقیقت شد و اذعان کرد مدیر مرکز آموزشی که شاکیه در آنجا مشغول به کار است از وی خواسته که مطلب را در گروه های موجود در شبکه های اجتماعی درج و شاکیه را بدنام  کند.

وی تصریح کرد: با توجه به اعترافات متهم ردیف اول و مشخص شدن انگیزه وی، کارآگاهان این پلیس متهم اصلی را که پشت پرده تمام این قضایا بود با اخذ مجوز از مقام قضائی دستگیر و به این پلیس منتقل کردند که متهم در بازجویی های اولیه انگیزه خود را اختلاف در پرداخت حق الزحمه عنوان کرد.

رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه  گفت:  عده ای تصور می کنند به دلیل گسترده بودن فضای مجازی و با استفاده کردن از نام جعلی می توانند دست به هر کاری زده و از چنگ قانون فرار کنند، اما این عده باید بدانند که کارشناسان و کاراگاهان پلیس فتا شبانه روز در حال کار و حل پرونده های پیچیده هستند و هیچ کسی نمی تواند از نگاه تیزبین آنان فرار کند.

سرهنگ کریمی متذکر شد: توهین و هتک حثیت افراد به هر دلیلی هم که باشد کاری اشتباه است، لذا توصیه می کنیم اگر در موردی حق با شما است آن را از طریق قانون پیگیری کنید.
 
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار