لرستان؛

بررسی پرونده فرد اختلاس گر درمانگاه تأمین اجتماعی پلدختر

رئیس درمانگاه تامین اجتماعی شهدای پلدختر از بررسی پرونده اختلاس گر درمانگاه تامین اجتماعی پلدختر در دادگاه خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ بروجردی کریمی رئیس درمانگاه تامین اجتماعی شهدای پلدختر گفت: عطف به مطلب مندرج در برخی رسانه ها به عنوان «اختلاس در درمانگاه تامین اجتماعی شهدای پلدختر فرد خاطی دستگیر شد» در مورخ ۱۸/۳/۹۶ به استحضار می رساند سال گذشته در بازرسی های به عمل آمده توسط کارشناسان ستاد مدیریت درمان استان، متوجه اختلاف حساب و موجودی داروخانه درمانگاه شدیم که سریعا مورد ارزیابی دقیق قرار گرفت.
 
بروجردی کریمی افزود: پس از بررسی های انجام شده و روشن شدن سوء استفاده یکی از کارکنان درمانگاه مراحل قانونی انجام شده و مورد متهم به هیئت تخلفات اداری سازمان معرفی شد.
 
رئیس درمانگاه تامین اجتماعی شهدای پلدختر  با بیان اینکه سوء استفاده از موجودی داروخانه انجام شده بود و خللی در نسخه های بیماران به وجود نیامده بود گفت: مبلغ بسیار پایین تر از مبلغ ذکر شده در خبر است که تماما از طرف فرد سوء استفاده کننده به حساب درمانگاه واریز شده است و در صورتی که مقام محترم قضایی صلاح بدانند اعلام خواهند شد.
 
بروجردی کریمی گفت: پرونده در حال طی کردن مراحل قانونی خود در دادگاه پلدختر است و دستور بازداشت موقت برای فرد صادر شد و در مرحله کارشناسی و تکمیل پرونده است.
 
در تاریخ ۱۸ خرداد ماه به نقل از فرمانده انتظامی پلدختر خبری را مبنی بر اختلاس یکی از کارمندان داروخانه درمانگاه تامین اجتماعی پلدختر منتشر کرد که سرهنگ صفر عبدالوند در این رابطه افزود: یکی از کارمندان دارو خانه درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان پلدختر مرتکب اختلاس شد.
 
وی افزود: با بررسی های به عمل آمده و بر اساس اعلام نظر نماینده حقوقی تامین اجتماعی، کارمند داروخانه این درمانگاه با اضافه کردن برخی اقلام دارویی بر تعداد اقلام دیگر، جایگزینی اقلام دیگر به جای داروهای موجود و همچنین خارج کردن داروها از داروخانه مرتکب اختلاس شده است.
 
وی گفت: مختلس با دستکاری تعرفه ها، جابجایی داروها و فروش دارو به صورت آزاد مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال از داروخانه درمانگاه تامین اجتماعی اختلاس کرده است.
 
فرمانده انتظامی گفت: متهم با پیگیری های پلیس آگاهی دستگیر و روانه زندان شد.
 
انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.